Gjest Marlo Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Vet ikke hvem som er tattovører der nå, men før ville jeg nok sagt - ingen av dem. Dra heller til Drammen eller Oslo, mange flere DYKTIGE å velge mellom - også er det jo ikke så langt unna. Avhengig av hva slags motiv du skal ha så er det en i Holmestrand også som er forbanna flink, men han kjører gjerne en stil. Har helt glemt navnet hans, men om jeg får tak på en kompis av meg, så kan jeg spørre ham da han har tattovert nærmest hele kroppen hos denne personen.
Gjest Huffsa Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Sier ingen av de 3 fra larvik som er nevnt.. Studio Z i tønsberg er veldig bra.
Gjest TS Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Vet dere om noen som har vært der og blitt missfornøyd?
Gjest Huffsa Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Vet dere om noen som har vært der og blitt missfornøyd? Har en kamerat som har tatoveringer fra alle 3. Han måtte til tønsberg. Han gikk til en ny for hver tatovering fordi han ikke var fornøyd. På 2 av de var de vistnok ikke renslige nok og nøye nok med hygiene, men det er et par år siden. husker ikke hvem. Har også ei venninne som er kjempe missfornøyd med tjølling tattoo. Men veit om ei venninne som jobber på tattoo ink, og hun er veldig flink. Så spørs jo på hvem du får.. men personlig ville jeg aldri dratt til noen av dem
PigPen Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Jeg på den andre siden, kjenner ingen som har vært missfornøyd med f.eks. TT.
Gjest Marlo Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Ja, jeg kjenner flere som har vært nødt for å dra til andre og fikse på tattoveringen sin etter å ha tatt den i Larvik.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Jeg kjenner flere som er fornøyde etter å ha vært i larvik... Tror ikke det finnes noen fasit. Alle har sine fornøyde og missfornøyde kunder
Gjest Marlo Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Når det gjelder tattoo, så vil jeg aldri tattovere meg hos en som har 2 som har dårlig erfaring og 50 som har god. Hører jeg 1 negativ omtale om det stedet, så går jeg til noen andre. Det er tross alt en tattovering, ikke en hårklipp hvor håret vokser ut, eller en bukse som man kan bytte.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Alle har garantert gjort en feil en eller annen gang. Tror ikke det finnes noen som har 100% fornøyde kunder.
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Ta turen til Studio Z i Tønsberg i stedet Gutta der er kjempeflinke, er veldig fornøyd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå