Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er litt usikker på hvorvidt jeg skal satse på en gutt eller ikke. Vi har gått på samme skole i 3 år, men i det siste har vi hatt mye kontakt. Var på kino her en dag også som endte med et kyss.

Han er veldig snill, kjekk, grei og morsom. Men når vi snakker sammen bare vi to føler jeg at det går "litt tregt", nesten på kanten til litt ubehagelige stillheter. iallefall for min del.

Han har sagt til meg tidligere at han er forelsket i meg, så tror ikke dette er noe han legger merke til.

Noe annet er at han har lyst å henge mer, noe jeg også vil, (jeg bor alene i en liten leilighet) men i starten er det kanskje bedre å finne på noe i stedet for å bli sittende å stirre i taket viss samtalen går i stå.

Jeg liker ham veldig godt, og tenker på ham nesten hele tiden, men er litt usikker på hva jeg burde gjøre.

Kan legge til at jeg er Tvilling og han er Vekt, så sånnsett er vi kompitable. :gjeiper:

Noen tips eller råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hvordan er han til vanlig? sammen med kamerater og slikt? det er veldig mange som blir litt mer beskjeden for folk man har ett godt øye for. man trenger ikke og være sjenert for det og det blir jo bedre med tiden, når man kan slappe av og nyte hverandres selskap.hva føler du selv.? er han en du kan se for deg sammen med? forslag du kan gjøre er og be han med deg hjem lage god mat se på film. der kan du bare ligge i arm kroken hans og til det trenger man ikke og si så mye. bare nyte det:)

Skrevet
Hvordan er han til vanlig? sammen med kamerater og slikt? det er veldig mange som blir litt mer beskjeden for folk man har ett godt øye for. man trenger ikke og være sjenert for det og det blir jo bedre med tiden, når man kan slappe av og nyte hverandres selskap.hva føler du selv.? er han en du kan se for deg sammen med? forslag du kan gjøre er og be han med deg hjem lage god mat se på film. der kan du bare ligge i arm kroken hans og til det trenger man ikke og si så mye. bare nyte det:)

Når vi er sammen, sammen med andre er vi begge veldig utadvendte, er liksom når vi bare er oss to det blir litt småflaut.

Nå skal det sies at jeg er veldig flink til å gå den berømte runden rundt grøten, og jeg er ikke så flink på pinlige stillheter så det blir litt mye "eehm, og jaja" fra meg.. xD

Det er det som er, jeg har jo kjent ham lenge, og jeg vet at han er en kjempebra fyr! Så sånn sett tror jeg vi kunne fått det veldig bra om vi hadde kommet bort fra stillheten å sjenertheten.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Gi det en sjangs da vettø! :)

Hvis det ikke funker er det ikke verdens undergang.

Gjest Gjest_Lille_*
Skrevet

Ang. stillheter

1. Finn på noe gøy sammen. Gå på en intimkonsert, lei filmer, lag mat sammen, stikk innom jobbene/skolene til hverandre med søte små gaver.

2. Ikke snakk dere tomme på sms, mail og andre kommunikasjonskanaler før dere møtes. Spar alt til dere møtes, så har dere mer å snakke om :) Dette funker med meg og min kjære. Jeg har mange ganger i løpet av dagen lyst til å sende ham en morsom sms med dagens finurligheter, men tar meg i det - og venter til jeg møter ham med å fortelle det. Slik holder vi skravla gående :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...