Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et lite hjertesukk fordi det ikke ble noe denne gangen heller. Ett års jubileum føles ikke som noe å feire, akkurat. :tristbla:

Jeg har stor respekt for de av dere som har holdt ut i årevis, det må jeg bare si. Vet ikke hvor lenge jeg orker det her selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Har rundet 14 (sikre) prøveperioder selv. Før eller siden så lykkes vi også!

Gjest Gjest_my_*
Skrevet
:klem: klem fra ei som har prøvd i 10 måneder. Krysser fingrene for at det klaffer for oss alle snart....
Gjest Gjest_Gjesteline_*
Skrevet

Skjønner deg så veldig godt! Vi har også ettårsjubileum i disse dager, og jeg syns det er trist. Føler at tiden renner ut (jeg er snart 40), så jeg håper du er yngre enn meg.

Krysser fingrene for oss alle og ønsker deg all mulig lykke til! :klem:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
:klemmer: til dere alle. Selv har jeg prøvd 2 1/2 år, men dog på barn nr 3.. Men har såå lyst på en til, å mann min har ingen fra før så vi prøver hardt :) Hadde jeg ikke hatt noen fra før tror jeg ikke jeg hadde takla det såpass bra som jeg dog gjør. Gjesteline har du kommet deg på utredning? Forsåvidt for dere andre også. Ikke la det gå for lang tid før dere søker hjelp og svar på hvorfor det ikke blir barn på dere. Selv fant jeg ut nå at jeg har pcos og en tett eggleder så den prøvinga før lap i januar har vel vært nyttesløs uansett. Er nå på første pergorunde å bare venter spent på å teste om 10 dager hvis ikke tante rød kommer før den tid da :nei: Ønsker alle lykke til :skravle:
Skrevet

Jeg trodde det var meg, siden tidligere cyster på eggstokkene (PCO), men viste seg at jeg var frisk. Fikk dog pergotime, men brukte de bare en rundte, ble så dårlig av de.

Viste seg nå at mannen har få sædceller og de er lite mobile. Nå har han sluttet med medisiner og håper de tar seg opp! (sluttet i beg. januar)

Skrevet

Masse tusen takk for klemmer og ord, det er så fint å være flere. Men akk så trist at vi er så mange... :yvonne:

Selv er jeg godt i gang med utredning, så ventetiden blir ikke så altfor lang videre hvis det må til. (Er forresten midt på tredve.)

Lykke til til meg selv og alle andre, uansett hvor i løpet dere er. Vi skal nok holde ut, tenker jeg. :strix:

Skrevet

Kjenner til det. Da vi passerte et år som prøvere, var jeg ganske sliten og lei. Så ble vi gravide på egenhånd samme syklusen som vi skulle til utredning, men mistet etter noen uker. Etter det har syklusene mine vært helt på bærtur, så nå har vi være prøvere i over et og et halvt år og jeg kjenner jeg sliter med å ha tro på at vi skal få det til noengang. Prøver pergo nå da, og det hadde god effekt på eggløsningen, men ble dessverre ikke gravide. Fikk mensen igjen i dag, så nå er det pause-syklus. Satser på full klaff da. :)

Masse lykke til med utredningen!

Skrevet

:klem: fra en som har "feiret" 3 års jubileum i samme gren...

Håper dere lykkes snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...