Gå til innhold

Kontakte dyrlege?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde en sjokolade på kjøkkenbordet som såvidt var åpnet. Gikk opp en liten tur, da jeg kom ned lå det bare et tomt papir på gulvet. Altså har hunden stjelt ca 150 gram sjokolade. Vurderer å ringe dyrlegen, men vet ikke om det er vits? Han ser helt frisk ut, men vet jo aldri. Han stjeler ofte fra søppeldunken å får jo i seg mye dritt, men sjokolade er vel ikke kjent for å være bra for hundene hvertfall.

Men er det vits i å kontakte dyrlege forde om han oppfører seg helt normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde en sjokolade på kjøkkenbordet som såvidt var åpnet. Gikk opp en liten tur, da jeg kom ned lå det bare et tomt papir på gulvet. Altså har hunden stjelt ca 150 gram sjokolade. Vurderer å ringe dyrlegen, men vet ikke om det er vits? Han ser helt frisk ut, men vet jo aldri. Han stjeler ofte fra søppeldunken å får jo i seg mye dritt, men sjokolade er vel ikke kjent for å være bra for hundene hvertfall.

Men er det vits i å kontakte dyrlege forde om han oppfører seg helt normalt ?

Er det ikke bedre å ringe og høre med dyrlegen enn å skrive innlegg på et forum??

Skrevet

Hvordan har det gått? For hadde hunden hatt problemer, ville det i så fall skjedd ting i løpet av natta...

Skrevet

spørs åssen sjokolade også... hundene mine spiste sjokolade før og de har aldri tatt skade(det er en del år siden da det ikke var så utbredt at dette var farlig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...