Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 For ca fem år siden traff jeg en mann gjennom felles bekjente, han var med meg hjem, men det skjedde ikke noe særlig mer enn litt kos. Og jeg har egentlig aldri tenkt noe særlig over det. Men i helga traff jeg ham igjen, endte opp med at han var med meg hjem og vi havnet til sengs.... jeg har veldig lyst å treffe ham igjen, men er utrolig usikker på hvordan jeg skal gå frem pga det er nettopp (en uke side, men det er def slutt) slutt mellom han og kjæresten. Det er forøvrig ikke han som har blitt dumpa. Har sendt en mld, uten noe iniativ til å treffes igjen, kun type: hadde det veldig kjekt blablabla. Han svart tilbake at det hadde han også, men ingen iniativ til å møtes. Jeg tenker at jeg må gå rooolig frem her, men hvordan? Vente en uke? to? Og da foreslå å treffes? Eller vente å se om han tar kontakt? Eventuelt sende enda en mld om 3-4 uker bare for å holde en åpen "link"? Vil ikke skremme han bort, og det tror jeg jeg gjør om jeg rusher det på noe som helst måte. Jeg kan vente jeg, han er en utrolig bra fyr, og jeg har vært singel lenge, så hvis det er noen sjangse venter jeg gjerne enda lenger.. Men tenker at jeg må holde kontakten på en eller annen måte. Vi er begge i 30 årene...
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Desverre tror jeg ikke det er mye håp. Mulig han vil treffe deg noen ganger, men mest sannsynlig så er det da en rebound greie. Nei, jeg hadde gått videre og ikke brukt energi på han her. Det er typisk menn når de gjør det slutt at de herjer rundt i lang tid etterpå. Og jeg hadde ikke vært lysten på å bli en i rekken....
Snipa Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Det er typisk menn når de gjør det slutt at de herjer rundt i lang tid etterpå. Og jeg hadde ikke vært lysten på å bli en i rekken.... Nei, det er like ofte typisk menn å få seg ny dame ganske fort, så det er bare å prøve å kapre han først som sist ;-) Endret 11. mars 2010 av Snipa
Gjest TS Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg tviler på at denne mannen er klar til å hoppe inn i noe nytt med det første.... Så spørsmålet er vel hvordan jeg opprettholder kontakten uten å gi ham kalde føtter, såfremt han vil det da selvfølgelig......
Gjest Gjest_sola_* Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Jeg tviler på at denne mannen er klar til å hoppe inn i noe nytt med det første.... Så spørsmålet er vel hvordan jeg opprettholder kontakten uten å gi ham kalde føtter, såfremt han vil det da selvfølgelig...... Spør om dere skal ta en kaffe, og så bli kompiser.... Og SÅ.....
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Får jeg spørre om det er barn inne i bildet? Isåfall så gjør jo det ting mer komplisert, som kanskje er vanskelig å forstå for de som er barnløse.. Det kan jo da hende han kommer på bedre tanker, og går tilbake til eksen. Ofte at det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå