Gå til innhold

Damer og hår i rumpa

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde at hår i rumpa var noe alle hadde, men da jeg var å badet i dag så var det ei dame, sikkert opp mot 60 som bøyde seg ned og hun hadde ikke noe hår i rumpa (ikke at jeg stirret da). Forran hadde hun. Men hvorfor bare barbere stompen og ikke skrittet? Og er det slik at noen ikke har noe der naturlig? Trodde vel egentig også at de på 60 var for gammel til slik og lot det bare gro.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser for meg TS med ansiktet inni rumpesprekken til den eldre damen :ler:

Skrevet

Haha, alt man skal henge seg opp i!

Gjest Gjest
Skrevet
Haha, alt man skal henge seg opp i!

Henger meg ikke opp i det i det hele tatt, jeg bare lurte.

Gjest Marlo
Skrevet

ALLE har ikke hår i rumpa.

ALLE har heller ikke kviser, belegg på tunga, føflekk på ryggen eller andre ting ;)

Folk er nemlig forskjellige - tro det eller ei ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Og enda lurer folk på hvorfor mange ikke vil i fellesdusj :skratte:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Jeg trodde at hår i rumpa var noe alle hadde, men da jeg var å badet i dag så var det ei dame, sikkert opp mot 60 som bøyde seg ned og hun hadde ikke noe hår i rumpa (ikke at jeg stirret da). Forran hadde hun. Men hvorfor bare barbere stompen og ikke skrittet? Og er det slik at noen ikke har noe der naturlig? Trodde vel egentig også at de på 60 var for gammel til slik og lot det bare gro.

Fordi ho liker kjønnshår, men var drittlei "danglebær".

Ewwww... Med ei hånd på hver rumpeball for å dytte dem fra hverandre så det gikk an å se litt bedre. :gjeiper:

Gjest Line-29
Skrevet

Vil tro det er mer vanlig å ikke ha hår/ha lite hårvekst i rumpa/rundt rumpehullet om man er kvinne?

Jeg har selvsagt naturlig hårvekst i front, og dette barberer jeg, men har aldri hatt behov for å barbere bak..!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Herlig spørsmål!

Hvis en dame på 60 hadde bøyd seg forran meg hadde jeg nok kikka ganske greit en annen vei altså. :spise:

Skrevet

Jeg tror jeg har to hår i rumpa, sånn cirka. De forsvinner vel ved den vanlige barberingen. Det fins vel ganske mange uten hår, og dessuten mister man jo håret etterhvert som man blir eldre. Hvis jeg mister to hår i rompa, synes det godt, for å si det sånn! Hvis jeg mister to hår foran, så er det ikke like slående resultater.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hahaha. For en syk tråd. Jeg er jente, og har hår i rumpa. Barberer det sammen med det framme.

Men HALLO.

Skrevet

Eller kanskje hun har lyst hår der nede, så du ikke så det :lol:

Skrevet

Eeeeh ? Barberer dere dere i rumpa, jenter ?? Har aldri tenkt over eventuelt hår der en gang... Og spørsmål: hvordan barberer dere dere inni rumpa ? Står dere framoverbøyd med et speil foran og et speil bak og høvelen parat ? Bare lurer....

Gjest rompejente
Skrevet
Eeeeh ? Barberer dere dere i rumpa, jenter ?? Har aldri tenkt over eventuelt hår der en gang... Og spørsmål: hvordan barberer dere dere inni rumpa ? Står dere framoverbøyd med et speil foran og et speil bak og høvelen parat ? Bare lurer....

Ingen har vel hår INNI ræva. Det veit jeg ikke om hvertfall. Men har litt små hår på huden rundt rumpehullet. Og ja, bruker speil og sitter på huk.

Skrevet

Ok, takk for svaret.

Er dette vanlig ? Å barbere seg i rumpa, altså ? Tanken har ikke slått meg en gang. Så blir ikke jeg rimmet heller da...kanskje rumpehårsbarbering er mer vanlig for de som rimmer/blir rimmet...?

:vetikke:

Gjest rompejente
Skrevet
Ok, takk for svaret.

Er dette vanlig ? Å barbere seg i rumpa, altså ? Tanken har ikke slått meg en gang. Så blir ikke jeg rimmet heller da...kanskje rumpehårsbarbering er mer vanlig for de som rimmer/blir rimmet...?

:vetikke:

hva er rimme?

Gjest rompejente
Skrevet
Slikke hverandre i rumpa.

Ok.

NEI FY FADER. Det driver jeg ikke med. Handler ikke om det. Men når du viser frem underlivet ditt så hender det at rumpehårene kan synes. Og det syns jeg er litt dumt.

Skrevet
Ok.

NEI FY FADER. Det driver jeg ikke med. Handler ikke om det. Men når du viser frem underlivet ditt så hender det at rumpehårene kan synes. Og det syns jeg er litt dumt.

Hmm. Det har jeg faktisk aldri tenkt over...og ikke kommer jeg til å bry meg med det heller. Har ikke fått noen kommentarer om det noengang og ikke lugger det etter en ordentlig tur på toalettet heller... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...