Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært sammen med en person som hadde en kropp du egentlig ikke syntes var spesielt tiltrekkende i teorien? Kan du fortelle litt om det i så fall, hvordan du begynte å tenne på kroppen etterhvert (eller ikke?) og om hvordan forholdet utvikla seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg var sammen med en gutt/mann i 1 år som har rett og slett ekkel kropp! Han var god i senga, men kroppen var ingenting å skryte av! Kan ikke si at jeg tente på den og jeg fantaserte ofte om andre menn mens vi hadde oss. Det er slutt å det er jeg glad for, det finnes selvsagt andre grunner til bruddet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var sammen med en som ikke hadde en kropp som tente meg. Han var ikke ekkel, han bare hadde ikke en slik kropp som får meg til å tenne ved mannfolk. Men han var fantastisk godt i senga for det. Det varte faktisk i nesten 5 år, men jeg endret vel aldri syn på kroppen hans. Ble slutt etterhvert.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg var sammen med en som ikke hadde en kropp som tente meg. Han var ikke ekkel, han bare hadde ikke en slik kropp som får meg til å tenne ved mannfolk. Men han var fantastisk godt i senga for det. Det varte faktisk i nesten 5 år, men jeg endret vel aldri syn på kroppen hans. Ble slutt etterhvert.

Hvorfor ble det slutt etterhvert? MÅ den "lidenskapen" være der for at forholdet skal kunne vare?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg er. Sammen med en som jeg i utgangspunktet ikke tenner fysisk på. Eller tente kanskje. Jeg ble voksen og oppdaget at alle de andre mennene faktisk og har hår i ørene! De er bare litt flinkere til å kamuflere det!

Så da ble jeg med han som gav en god dag i ørehåret og heller bruker tida på MEG. Og det er jo mulig jeg er rar, men han har en pen k**! :sjenert: Og en nydelig sjel. :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet
Har du vært sammen med en person som hadde en kropp du egentlig ikke syntes var spesielt tiltrekkende i teorien? Kan du fortelle litt om det i så fall, hvordan du begynte å tenne på kroppen etterhvert (eller ikke?) og om hvordan forholdet utvikla seg.

Er samboer meg ei som har lagt på seg en del etter at vi ble samen. Må innrømme at kroppen hennes tenner meg mindre og mindre.

Gjest Gjest_kl_*
Skrevet

Hehe, når jeg ser på kroppen til min kjære så vil jeg ikke påstå jeg blir tent... magen som bretter står ut og bretter seg i flere lag når han bøyer seg. :snurt: Men jeg blir veldig tent på det han gjør med meg. Det holder vel det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...