Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 har vært på en del forum og det er en ting jeg ikke forstår. Hver gang det dukker om en diskusjon om pedofili så virker det som at det er mannlige debattanter som er mest åpne om det mens damer virker mer fordømmende mot dem og sånt. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er ikke menn like fordømmende mot dem.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 For å kunne svare på det måtte jeg tatt utgangspunkt i at du hadde rett, og det tviler jeg sterkt på at du har. Og HVIS du hadde rett så måtte vel svaret vært at kvinner var mer følsomme og kloke enn menn og at kvinner bryr seg mer om de pedofiles ofre, for pedofile fortjener ikke annet enn fordømmelse.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 For å kunne svare på det måtte jeg tatt utgangspunkt i at du hadde rett, og det tviler jeg sterkt på at du har. Vil ikke si at jeg har hverken rett eller feil, men ut i fra hva jeg har lest så virker det slik. Men kan jo bare være jeg som tolker det sånn. for pedofile fortjener ikke annet enn fordømmelse. Det har du helt rett i.
leirbål Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Jeg tror ikke det stemmer at menn er mindre fordømmende overfor pedofile. Det er mulig de formulerer seg på en måte som kan oppfattes som det, men min erfaring er at de ser på det som like avskylig som vi damer gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå