Gjest lolita___ Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Har noen prøvd dette.Hva slags erfaring har dere med det???Har hørt at det funker man skal få lengre og tykkere vipper i løpet av 28 dager.
Lilandry Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Vippene ble litt lenger og jeg merket at de ble tykkere. Men for min sin del kunne de blitt enda lenger! :gjeiper: Du kan lese full omtale på bloggen min!
Lilandry Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Den virker, ja! 2 av kollegaene mine (begge bruker briller) sa at de merket det fordi vippene tok borti glasset!
Lilandry Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Du må ivertfall gi det 2 uker, men 28 dager er vel det du er nødt å bruke den for å oppnå full effekt.
Gjest lolita___ Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Har du hørt om Mavala Double-Lash leste om den på nettet,den skal vist være veldig god.Men jeg er usikker på den
Gjest lolita___ Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har kjøpt Talika lipocils.Har brukt den nå i snart en uke.Jeg kan fakktisk se små vipper som vokser utrolig rart.Er det noen fler som haar prøvd dette
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Jeg har kjøpt Talika lipocils.Har brukt den nå i snart en uke.Jeg kan fakktisk se små vipper som vokser utrolig rart.Er det noen fler som haar prøvd dette Åh, så spennende, denne må jeg prøve! Men hvor får dere kjøpt den?? :-)
Gjest lolita___ Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Den funker har brukt den snart i 3 uker.Jeg var flink til å smøre på masse og ja jeg ser forskjell..Ser fakktisk små vippe stubber som vokser ut der det ikke var vipper før. Jeg kjøpte min på etsetique 259 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå