Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lolita___
Skrevet

Har noen prøvd dette.Hva slags erfaring har dere med det???Har hørt at det funker man skal få lengre og tykkere vipper i løpet av 28 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vippene ble litt lenger og jeg merket at de ble tykkere. Men for min sin del kunne de blitt enda lenger! :gjeiper:

Du kan lese full omtale på bloggen min! :)

Skrevet

Den virker, ja! 2 av kollegaene mine (begge bruker briller) sa at de merket det fordi vippene tok borti glasset! :ler:

Skrevet

Du må ivertfall gi det 2 uker, men 28 dager er vel det du er nødt å bruke den for å oppnå full effekt.

Gjest lolita___
Skrevet

Har du hørt om Mavala Double-Lash leste om den på nettet,den skal vist være veldig god.Men jeg er usikker på den

Skrevet

Tror ikke det virker. Har prøvd den.. ;)

• 3 uker senere...
Gjest lolita___
Skrevet

Jeg har kjøpt Talika lipocils.Har brukt den nå i snart en uke.Jeg kan fakktisk se små vipper som vokser utrolig rart.Er det noen fler som haar prøvd dette

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt Talika lipocils.Har brukt den nå i snart en uke.Jeg kan fakktisk se små vipper som vokser utrolig rart.Er det noen fler som haar prøvd dette

Åh, så spennende, denne må jeg prøve! Men hvor får dere kjøpt den?? :-)

Gjest lolita___
Skrevet

Den funker har brukt den snart i 3 uker.Jeg var flink til å smøre på masse og ja jeg ser forskjell..Ser fakktisk små vippe stubber som vokser ut der det ikke var vipper før.

Jeg kjøpte min på etsetique 259 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...