Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #1 Del Skrevet 25. februar 2002 så langt - sitter nesten å venter på at noe skal rase ned i hodet på meg jeg. Vi har absolutt ikke hatt noen problemer underveis i planleggingen så jeg blir nesten litt nervøs nå da alt har gått så bra...hva kan skje.... ??? Er resten av dere litt redde for at alt har gått så bra nå og at dere bare sitter og venter på at nå skjer noe helt uventet ? Jeg har sovet relativt dårlig om nettene også i de siste - har drømt at jeg har glemt alt fra håret til undertøyet - tullete drømmer egentlig, men alikevel. Hvordan har dere det nå når det nærmer seg for hver enkelt av dere ? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 25. februar 2002 #2 Del Skrevet 25. februar 2002 Her går alt egentlig veldig bra (vi gifter oss 27 april). Det største problemet nå er å få tak i duker til bordene, men først må jeg finne ut hvor store bordene er og hvor mye duk jeg trenger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2002 #3 Del Skrevet 25. februar 2002 Tips til duker: Du får kjøpt ruller med pappduker som er veldig fine! De ser nesten ordentlige ut! Da slipper du å ødelegge fine duker med rødvin.. eller kanskje noen du kjenner jobber på hotell som kan låne deg linduker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette01Juni Skrevet 25. februar 2002 #4 Del Skrevet 25. februar 2002 Alt har gått bra i planleggingen, men jeg har også hatt noen rare drømmer. I den ene drømmen var det kun 3 dager til jeg skulle gifte meg når noen plutselig minnet meg på det! Ingenting var klart! Hadde ikke funnet kjole, ikke sendt inn papirer osv. Superstress!!! Har funnet kjolen jeg skal ha nå så jeg trenger hvertfall ikke å bekymre meg over det lenger.. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 Papirduker er ikke noe særlig billigere enn stoff. Det er heller ikke så praktisk når vi skal sitte i hestesko som skal løses opp før kaffen. Da må vi jo løpe rundt med saks og klippe opp der det trengs.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 25. februar 2002 #6 Del Skrevet 25. februar 2002 Man kan få leie duker , servietter ol fra renserier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 25. februar 2002 #7 Del Skrevet 25. februar 2002 Hos oss har også alt gått forholdsvis greit, og nå er det bare 1 måned igjen!!!! Stort sett har vel alt klaffet, men jeg vet jeg kommer til å være nærvøs for en ting, og det er været! Vi skal nemlig ha utendørs vielse og mottagelse, riktignok under halvtak, men.... Uansett, dette kan jeg jo ikke få gjort noe med, kan jeg vel, så det er jo bare dumt å bruke mye tid å krefter på det, men... Da flyselskapet ringte for noen dager siden for å fortelle at det var skjedd noen forandringer med billettene våre fikk jeg nesten hetta. Heldigvis var forandringene minimale. Det vil vel helst gå bra! Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 26. februar 2002 #8 Del Skrevet 26. februar 2002 Vel, vi har faktisk flere ting som ikke har gått etter planen: *Kjolen min harikke ankommet mitt bosted ennå (tollen holder den tilbake) den har egentlig vært i Trh i tre uker nå.. *vi har ikke fått ut vår hjemmeside der det skulle være info til våre gjester *har ikke fått ut invitasjoner ennå *ikke fått tak i toastmaster(fått "avslag" fra to) *vi skulle bestille masse ting og tangs fra OlnineFavor.com, men de sender ikke til Norge lenger Kommer ikke på mere, men vi vil ikke ha mer heller..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 26. februar 2002 #9 Del Skrevet 26. februar 2002 Vet ikke hva man skal legge i disse drømmene men..... ikke for å skremme dere.... Jeg drømte masse om rot hos frisøren, avbestillinger og endringer i siste liten. Drømte at jeg ikke rakk å bli ferdig før vielsen.. Jeg avfeide det hele med en latter om at jeg var stresset og nervøs brud..... Men på selve dagen fikk vi problemer med å feste sløret.... og jeg ble VELDIG forsinket hos frisøren... 12 min før vielsen var jeg ferdig hos frisøren. Det tar normalt 20 min å kjøre strekkningen derifra til kirken... Vår sjåfør kjørte som en gal til kapellet. 2 min etter tiden stod jeg i kirkedøren.. Ikke ment for å skremme dere.... men det hender vi drømmer rare ting av en grunn... Sov godt, og drøm søtt alle sammen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #10 Del Skrevet 26. februar 2002 Til CecilieB ang. duker; mange renserier leier ut damaskduker til en ok pris. Hør med de dere leier lokaler av om de kjenner til hvem man pleier å bruke. Da vet renseriet hvor mange duker dere trenger osv. ...bare et lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 26. februar 2002 #11 Del Skrevet 26. februar 2002 Tips til dere som gifter dere i Oslo: "Den Flyvende Tallerken" leier ut duker i alle størrelser og fasonger (+masse andre greier). Sjekk /www.dft.no (dette er forøvrig et godt tips, og ikke reklame for min egen bedrift, dersom noen lurte på det ) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 26. februar 2002 #12 Del Skrevet 26. februar 2002 Når man drømmer at alt går galt så går alt bra, men hva hvis man drømmer at alt går helt knirkefritt? Burde man da være nervøs? I mine drømmer går alt helt fint...... Jeg har heller ikke hatt noen problemer med planleggingen. Har hatt flaks hele veien. Gifter oss 15 juni.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 27. februar 2002 #13 Del Skrevet 27. februar 2002 Var til tilpassningstime hos salongen i går! Var kjempefornøyd med kjolevalget (etter å ha sett alle de flotte kjolene som dere har lagt bilder ut av her så ble jeg litt nervøs - men det hadde jeg ingen grunn til!). I alle fall, så må jeg ha hatt bryllup på hjernen da jeg la meg, for jeg voknet opp av en litt merkelig drøm i dag morges: Drømte om at jeg og brudgommen (som jeg ikke aner hvem var!) ankom stedet hvor vielsen skulle foregå. Problemet var bare at det ikke var noe koselig der. Det viste seg at vielsen skulle foregå innerst i en blindgate. Det sto biler parkert hele veien inn... Husker at vi ble veldig skuffet, det var ikke pyntet noe særlig heller, bare satt ut stoler til gjestene (som jeg heller aldri har sett). Så ble det tatt bilder, men det var bare en av gjestene som tok bilder, og han gikk tom for film...! Husker jeg våknet opp med følelsen om at dette var ikke helt det jeg hadde drømt om, men at vi bare måtte late som ingenting, for folk mente det tross alt godt... Grøss og gru! Var jammen glad da jeg oppdaget at det bare var en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #14 Del Skrevet 27. mars 2002 Vel drømmene og nervøsiteten har nå begynt å samle seg om meg. De siste tre nettene har jeg kun drømt om bryllup. Jeg som trodde jeg hadde hele roen. En natt her drømte jeg at jeg hadde glemt at fra hår til kjole, en annen at presten glemte oss ut og i natt at gjestene våre ikke kom. Er det dette som er bryllupsnerver da ? Så er jeg lei av å høre fra absolutt alle - venner, kolleger og familie som sier: JAJA det er ikke lenge igjen nå - har du nerver eller ???????? ARGH Men det er jo godt ment da. Uansett - skal ikke klage for at har gått etter planen og alt vi mangler er Taler/sanger og der skal vi kun lage forsiden 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 27. mars 2002 #15 Del Skrevet 27. mars 2002 Hehe. Nå er det 17 dager igjen, og får stadig kommentaren "øyh, har du bryllupsnerver nå, da?". har etterhvert kommet fram til at det er greit å svare "Nei, burde jeg ha det?" Vi skal gjøre en del i påsken (les: pusse sølvtøy og rulle duker), siden vi skal ha selskapet hjemme på gården. Men jeg er sikker på at dette blir så bra, så! Og jeg drømmer foreløpig ikke noe særlig om det, egentlig. Bare gledes-kribling i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #16 Del Skrevet 28. mars 2002 Vi er vel kommet ned i var det 23 dager nå ennå går alt kjempegreit. Vi nyter Påsken akuratt nå - vel han er på jobb så jeg får slappe av litt selv. Det blir neppe noe mer planlegging nå før til neste uke -den blir travel med frisør, hotell og udrikkingslag for meg. Da er det verste overstått. Det er vel alltid noe som man glemmer . men det er nå ikke de store tingene i såfall 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mars 2002 #17 Del Skrevet 28. mars 2002 hei vennen jeg skulle bare si at ikke lenge igjen nå yeeeeea dere gleder dere vel kjempe mye kjempe glad på dine vegne at alt har gått så bra *bank på borde* hehe stor påskeklem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #18 Del Skrevet 28. mars 2002 Perser Ja bank i bordet - jeg drømmer ennå om at presten glemmer meg ut men han vet jeg skal være på ham den siste uka før bryllupet Da blir det også snart øvelse i Kirken det blir festlig tror jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mars 2002 #19 Del Skrevet 28. mars 2002 *leeer* nei da vennen, dette her kommer til å gå bra nå har det gått bra så langt og det kommer nok til å forsette stor klem fra _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-28 12:45 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 28. mars 2002 #20 Del Skrevet 28. mars 2002 Hei må bare fortelle om et bryllup jeg var gjest i i sommer. Kl 13 skulle vielsen begynne. Da kl ble 13 syntes vi det var rart at presten ikke var der og ingen kirkeklokker. Det ble veldig urolig- Klokken ble kvart over 1, hav 2 osv. Til slutt kom presten. Men han hadde fått feil klokkeslett- han trodde vielsen skulle starte kl 1500. Men de ble gift da- 1 time senere enn planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå