ellen :) Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei! Jeg lurer på hvilken str.det er på piercing som er tatt i øret. Er ikke sikker, og tenkte jeg skulle bestille ny percing ring på nett. Denn sitter ikke der man har øre dobber, men på den brusk "flippen" liksom,(hvet ikke helt hva man kaller den) noen som har peiling??
LetThemEatCake Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Det brukar vara 1.6mm men på en del ställen gör de 1.2.. Det är väl bara att mäta ditt nuvarande smycke?
ellen :) Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Hei! Jeg lurer på hvilken str.det er på piercing som er tatt i øret. Er ikke sikker, og tenkte jeg skulle bestille ny percing ring på nett. Denn sitter ikke der man har øre dobber, men på den brusk "flippen" liksom,(hvet ikke helt hva man kaller den) noen som har peiling?? http://www.body-piercing.com.au/body_pierc...ages/tragus.jpg på dette bildet viser jeg hvor jeg mener.
ellen :) Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Det brukar vara 1.6mm men på en del ställen gör de 1.2.. Det är väl bara att mäta ditt nuvarande smycke? har ikke noe å måle den med.
ellen :) Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Det är förmodligen 1.2 kom jag på nu. oki takker for svaret
LetThemEatCake Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Men köp dig ett måleband? Eller en linjal? Kostar bara ett par kronor. Eller så går du till närmaste piercingstudio och frågar.
ellen :) Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2010 Men köp dig ett måleband? Eller en linjal? Kostar bara ett par kronor. Eller så går du till närmaste piercingstudio och frågar. hadde tenkt til det, men du ga meg jo svaret.hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå