Gå til innhold

Sjarmerende Drittsekk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

:tristbla: Jeg har funnet ut en ting. Kvinner eeelsker sjarmerende drittsekker. De vet hvordan å smelte alle jenter, for de finner et svakt punkt og bruker det. de har så høy selvsikkerhet, de er sterke og dominerende og vanskelig å holde på. De oser av maskulinitet.

vi biter på,og blir skuffet, såret, bitre osv. :snurt:

Jeg ble sammen med en casanova, en slik en . vi var sammen i 2 år. Han virker for meg som en veldig selvsikker,utadvent, kosesyk og veldig veldig pen mann som var nesten " hellig" , for han var så populær. Jeg klarte som første personen å kapre han for så lang tid.Etter en stund, begynte han å ikke bry seg i det hele tatt, jeg måtte avgårdemed anbulansen og han dro på fest. jeg var syk i 4 uker og han kom 3 ganger. Han syntes det varnok å sees 2 ganger i uka osv. han ignorerte meg hos hans venner og jeg var alltid andre prioritering, det sa han tilåmed til meg :tristbla:. Han tråkket på meg og jeg fikk dårlig selvtillit. Jeg gråt mer enn jeg var glad. tilslutt slo jeg opp med han, og det var tøft for jeg var så vant til han. ansikttet, lukten, smilet,klemmene,alt. tanken på at han skulle finne seg en annen å holde rundt var trist og litt skummel .

Vi møttes noen dager senere,og jeg klarte ikke motså hans kjærlige ord og handlinger og han holdt liv i mine følelser et år . det verste var, jeg tok alltid nesten intiativet selv.Han brydde seg jo egentlig ikke, selvom han sa overrøsende ting da vi så hverandre.

Nå har jeg funnet ut at han var utro mot meg da vi var sammen. Nå har han har noe nå med en fuck-friend på folkehøyskolen og jeg er sykt sjalu.

Jeg ble knust når jeg så bildet av de to på facebook sammen på profilbildet hans. magen vrengte seg og jeg ble kjempesjalu. jeg ble så sint fordi jeg hadde latt meg selv se han lenge etter at jeg klarte å slå opp, jeg er bare en av ti liksom som han holder på med eller hva han gjør for tiden. jeg føler meg brukt. Har slettet han som venn for å slippe å se ting, men tiden går så sakte og jeg må holde igjen meg selv for å ikke kontakte han. jeg håper han gjør det, så får jeg sagt det jeg vil til han.

Er det noen som har lignende erfaringer, eller vil si noen oppløftende ord ? :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ett par oppmuntrende ord. Du er den mest attraktive av damene som flokket seg rundt han. Det var deg han ville ha som kjæreste. De andre var bare ekstradamer. Han elsket deg, og du kunne egentlig vært hans førstekone.

Altså: Du har draget. Bruk det litt smartere neste gang.

Jeg har aldri sjekket referanser (ringt x) til de damene jeg har møtt, men jeg tror det egentlig bør gjøres. Man bør være mere nøye med hvem man tar med hjem, enn hvem man ansetter på en jobb.

Gjest Gjest_Camilla
Skrevet

Føler med deg..jeg er i et slikt forhold nå. Da jeg traff han hadde jeg ALDRI sett en så kjekk mann før, og ikke bare det han var kjempe romantisk og sa de FINESTE tingene til meg, jeg var helt solgt. Videre pøste han på med hvor mye han hatet utroskap, at byen kun var en sjekkplass, så der ville han ikke at vi skulle gå, han så KUN meg, osv. Jeg var i himmelen. Han sa at det var meg han ville ha i fremtiden og ingen andre, to uker etter at han hadde sagt det gikk han på byn alene, og hva skjedde? joda, han ble sjekket opp og jeg var "glemt". Hvertfall for en stund. Men han holdt på meg mens han fant ut om han ville ha hun andre (noe jeg har funnet ut i ettertid) Jeg gjorde det slutt, men jeg klarte ikke å motstå han da han ville ha meg tilbake og alle ordene han sa. Så vi er sammen..

Jeg også gråter mer enn jeg er glad, jeg vet nå at han er en skikkelig flørt og jeg tror ikke han tenker seg om i det hele tatt hvis han blir sjekket opp på byen igjen.

Du var tøff som gjorde det slutt, jeg vet at jeg også burde gjøre det for godt, men jeg klarer det ikke:(

Jeg drømmer om nettene om den mannen som jeg møtte og alt det han sa. Jeg klarer ikke å gi slipp på den mannen, selvom han egentlig ikke finnes.

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
Føler med deg..jeg er i et slikt forhold nå. Da jeg traff han hadde jeg ALDRI sett en så kjekk mann før, og ikke bare det han var kjempe romantisk og sa de FINESTE tingene til meg, jeg var helt solgt. Videre pøste han på med hvor mye han hatet utroskap, at byen kun var en sjekkplass, så der ville han ikke at vi skulle gå, han så KUN meg, osv. Jeg var i himmelen. Han sa at det var meg han ville ha i fremtiden og ingen andre, to uker etter at han hadde sagt det gikk han på byn alene, og hva skjedde? joda, han ble sjekket opp og jeg var "glemt". Hvertfall for en stund. Men han holdt på meg mens han fant ut om han ville ha hun andre (noe jeg har funnet ut i ettertid) Jeg gjorde det slutt, men jeg klarte ikke å motstå han da han ville ha meg tilbake og alle ordene han sa. Så vi er sammen..

Jeg også gråter mer enn jeg er glad, jeg vet nå at han er en skikkelig flørt og jeg tror ikke han tenker seg om i det hele tatt hvis han blir sjekket opp på byen igjen.

Du var tøff som gjorde det slutt, jeg vet at jeg også burde gjøre det for godt, men jeg klarer det ikke:(

Jeg drømmer om nettene om den mannen som jeg møtte og alt det han sa. Jeg klarer ikke å gi slipp på den mannen, selvom han egentlig ikke finnes.

Ja, huff det er noe med at det man minst kan få er det man begjærer mest. Han er umulig å få kontakt med noen ganger, men jeg svever av lykke hver gang han bare sier "hei " tlbake liksom. jeg drømmer om han, tenker på han hver kveld før jeg sovner osv. og jeg ,som sikkert du også, hater å si til vennene mine at jeg traff han. de blir nesten skuffet og lei seg fordi jeg ser han som bare tråkket meg ned i søla og fikk dålig selvtillit og angst osv. Men jeg har skjønt nå de siste dagene at det er ikke noe vits i å være med en som ikke lever opp til ordene han gir meg. Den dagen han kanskje slår opp med deg, kommer du sannsynlighvis til å sitte med en følelse av bitterhet for at det ikke var DU somgjorde det.det var DU som hadde grunnen her til å slå opp og ikke han.Og det må du leve med. sett ned foten , ihvertfall si at du vil vite om du kan stole på han, for du vil ikke være nødt til å slå opp igjen. da har du makten ! og han har valget.

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Jeg klarer ikke å gi slipp på den mannen, selvom han egentlig ikke finnes.

Gjest Nanette
Skrevet

Face the reality. Det er falskt fra ende til annen. Dessverre.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

"Og jeg hater følelsen at han kommer til å elske og kanskje bli den mannen han pleide å være med en annen jente."

Ja, den følelsen der er bare så vond :( Da jeg gjorde det slutt laget han seg en profil på en nettdatingside hvor han skrev at den jenta som ble hans PRINSESSE skulle han gjøre ALT for og han hadde så mye å gi av seg selv. Og når han tok ei dame inn i hjertet sitt var det bare de to for alltid.

Det var fryktelig vondt å lese akkurat det. Håper du kommer over han etterhvert, det blir nok bedre og bedre. Og jeg håper at jeg kan klare å gjøre det slutt. For det er sant som du sier at det blir mye verre når han gjør det slutt.

Gjest jeg og
Skrevet

Vil bare dele at jeg og har det slik og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det er seks måneder siden han kom på kne å ville ha meg tilbake, han gjorde alt perfekt. Han kjørte Norge rundt for å overraske meg og lovte bot og bedring. Hver dag sa han: "har jeg sagt jeg elsker deg i dag", koste med meg, skjemte meg bort og jeg var i himmelen. Alt dette tok en brå slutt for ca 4 måneder siden.

Vi jobber i samme firma og jeg får oppleve han er utadvent, snill og bli, høfflig, stiller opp for andre når de trenger hjelp, sier "neimen hei" på verdens hyggeligste måte til andre damer. Jeg hører han le høyt i gangene og andre ler med han.

Men mot meg derimot svarer han ikke på telefon eller beskjeder, hilser nesten ikke når vi ser hverandre. Jeg blir så trist..

Jeg er i himmelen når han er snill med meg og i helvette når han ignorer meg.

Han jobber sent, og når han kommer hjem er han for sliten til å vise kjærlighet. Prøver jeg å planlegge noe så svarer han med at han ikke orker å gjøre noe.Jeg vet han kan, men han vil ikke.

Jeg prøver å snakke med han om det, men det forsterker bare måten han ignorer meg på.

Kjenner jeg har det vondt så vondt. Og hater den følelsen av å tenke på at noen andre skal få ALLE de gode sidene som jeg ble overlykkelig av. Jeg gråter og mer enn jeg er glad. Holder fast og tror alt står på meg. Blir jeg mer tålmodig så kommer han tilbake.

Gjest Gjest
Skrevet

Tenk heller på at noen andre (enn deg!) skal få sitte alene og lure på hva de har gjort galt. Når Mr Froskeprins løper videre og gjør andre prinsesser til frosker og!

Gjest Gjest
Skrevet

Min eks var slik. Den fantastiske mannen som fikk alle til å le, som hadde en flørtende tone med alle, kvinne eller mann, ung eller gammel. Han var populær blandt jentene og ikke et kjæresteemne.

Jeg begynte med ham uten tanke om at vi skulle bli kjærester siden jeg visste at han ikke var den som holdt på ei jente lenge om gangen. Det viste seg likevel at han forelsket seg i meg og ønsket å satse på et forhold til meg. Det var selvsatg smigrende å vite at jeg var den jenta han ønska å satse på, jeg var den ene som fikk ham til å ville binde seg etc. Jeg var den som fikk denne fantastiske mannen til å forelske seg, noe ingen andre jenter hadde klart. Jeg var veldig forelsket i ham, og var dypt og inderlig glad i ham.

Men forholdet... han var som TS sier fornøyd med å treffes to ganger i uka, han ville fortsatt dra så ofte på byen og hadde en veldig flørtete tone med alle som når han var singel. Jeg tror ikke han var utro og stolte på ham av en eller annen grunn, men likevel fikk han meg til å føle meg dårlig med meg selv, som om jeg ikke var god nok. Jeg viste aldri hvor han var, hva han dreiv med og vi var sammen når det passa hans timeplan. Jeg vet enda at han var veldig glad i meg, jeg betviler ikke det. Men hans syn på forhold stemte på ingen måte over ens med mitt syn. Så etter et halvt års tid gjorde jeg det slutt. Han ble såret og knust, fordi jeg vat at han ver inderlig glad i meg. Men han klarte ikke å legge av seg den supersjarmerende delen som gav alle andre mer oppmerksomhet enn det han gav til meg. Han passa alltid på å holde meg litt på avstand, slik at jeg ikke skulle få vite hvor mye jeg betydde for ham. Det var truende på et vis.

Han forsøkte å få meg tilbake i mange år, men jeg skjønnte at det ikke var noen fremtid å hente mellom oss fordi vi var så forskjellige og hadde så forskjellig behov for nærhet og stabilitet. Han elsket meg, men kunne ikke gi meg den type forhold som jeg behøver. Det var vanskelg å gå fra ham, og enda vanskeligere å ikke gå tilbake til ham. Jeg gjorde det jo ikke slutt fordi jeg ikke var glad i ham, eller fordi han hadde gjort noe dirrekte galt. Jeg gjorde det slutt fordi jeg aldri følte meg god nok for ham, for at han gjorde meg om til ei usikker og sjalu jente... men jeg var og er enda ti år etter glad i ham.

MEN; poenget med at jeg skrivre dette innlegget her i dag er at jeg vil fortelle at i dag er jeg lykkelig gift med en sexy, pen, sterk, snill, omtenksom, trofast og stabil mann. Jeg er lykkelig og har vært det i mange år. Jeg har aldri følt meg liten, usikker eller sjalu med mannen min. Når jeg ser på eksen min på FB nå ser jeg at han fremdeles er inn og ut av forhold på samme måte som han var for ti år siden, jentene er ofte yngre enn ham, han har en typisk ungkarsleilighet, har masse harry festebilder som minner om dem vi alle hadde fra vår tidlige ungsom. Han er på nøyaktig samme sted i livet nå som det han var for ti år siden og har ikke kommet seg et steg videre. Han holder ikke på damer (til tross for at jeg vet at han hadde behov for å bli elsket, og likte å ha en kjæreste sånn innerst inne). Han kommer enda med de samme flørtende kommentarene til ørten jenter på sidene sine, gir "morsomme" og flørtende kommentarer til bilder av andre jenter selv når han har kjæreste etc. Han har ikke forandra seg og fremstår ikke som lykkelig.

Så da kan jeg innerst inne smile litt og være glad for at jeg kom meg vekk fra ham hvor enn vanskelig det var å snu ryggen til den søte, sjarmerende flørten som ville ha meg over alle de andre jentene (tilsynelatende). Den sjarmerende drittsekken var vanskelig å snu ryggen til, men jeg er så glad så glad gor at jeg har kommet lenger i livet mitt og ikke lever som jeg var 22 når jeg er i starten av 30 årene.

Tenkte bare dette kunne være en grei påminnelse til dere jenter som har problemer med å snu ryggen til sjarmen, flørten etc. til disse mannfolkene. Dere kan tenke på at om ti år kan dere fortsatt leve på den måten, i ustabilitet, usikkerhet etc. med ham eller finne en som kan gjøre dere lykkelige slik som jeg gjorde.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Min eks var slik. Den fantastiske mannen som fikk alle til å le, som hadde en flørtende tone med alle, kvinne eller mann, ung eller gammel. Han var populær blandt jentene og ikke et kjæresteemne.

Jeg begynte med ham uten tanke om at vi skulle bli kjærester siden jeg visste at han ikke var den som holdt på ei jente lenge om gangen. Det viste seg likevel at han forelsket seg i meg og ønsket å satse på et forhold til meg. Det var selvsatg smigrende å vite at jeg var den jenta han ønska å satse på, jeg var den ene som fikk ham til å ville binde seg etc. Jeg var den som fikk denne fantastiske mannen til å forelske seg, noe ingen andre jenter hadde klart. Jeg var veldig forelsket i ham, og var dypt og inderlig glad i ham.

Men forholdet... han var som TS sier fornøyd med å treffes to ganger i uka, han ville fortsatt dra så ofte på byen og hadde en veldig flørtete tone med alle som når han var singel. Jeg tror ikke han var utro og stolte på ham av en eller annen grunn, men likevel fikk han meg til å føle meg dårlig med meg selv, som om jeg ikke var god nok. Jeg viste aldri hvor han var, hva han dreiv med og vi var sammen når det passa hans timeplan. Jeg vet enda at han var veldig glad i meg, jeg betviler ikke det. Men hans syn på forhold stemte på ingen måte over ens med mitt syn. Så etter et halvt års tid gjorde jeg det slutt. Han ble såret og knust, fordi jeg vat at han ver inderlig glad i meg. Men han klarte ikke å legge av seg den supersjarmerende delen som gav alle andre mer oppmerksomhet enn det han gav til meg. Han passa alltid på å holde meg litt på avstand, slik at jeg ikke skulle få vite hvor mye jeg betydde for ham. Det var truende på et vis.

Han forsøkte å få meg tilbake i mange år, men jeg skjønnte at det ikke var noen fremtid å hente mellom oss fordi vi var så forskjellige og hadde så forskjellig behov for nærhet og stabilitet. Han elsket meg, men kunne ikke gi meg den type forhold som jeg behøver. Det var vanskelg å gå fra ham, og enda vanskeligere å ikke gå tilbake til ham. Jeg gjorde det jo ikke slutt fordi jeg ikke var glad i ham, eller fordi han hadde gjort noe dirrekte galt. Jeg gjorde det slutt fordi jeg aldri følte meg god nok for ham, for at han gjorde meg om til ei usikker og sjalu jente... men jeg var og er enda ti år etter glad i ham.

MEN; poenget med at jeg skrivre dette innlegget her i dag er at jeg vil fortelle at i dag er jeg lykkelig gift med en sexy, pen, sterk, snill, omtenksom, trofast og stabil mann. Jeg er lykkelig og har vært det i mange år. Jeg har aldri følt meg liten, usikker eller sjalu med mannen min. Når jeg ser på eksen min på FB nå ser jeg at han fremdeles er inn og ut av forhold på samme måte som han var for ti år siden, jentene er ofte yngre enn ham, han har en typisk ungkarsleilighet, har masse harry festebilder som minner om dem vi alle hadde fra vår tidlige ungsom. Han er på nøyaktig samme sted i livet nå som det han var for ti år siden og har ikke kommet seg et steg videre. Han holder ikke på damer (til tross for at jeg vet at han hadde behov for å bli elsket, og likte å ha en kjæreste sånn innerst inne). Han kommer enda med de samme flørtende kommentarene til ørten jenter på sidene sine, gir "morsomme" og flørtende kommentarer til bilder av andre jenter selv når han har kjæreste etc. Han har ikke forandra seg og fremstår ikke som lykkelig.

Så da kan jeg innerst inne smile litt og være glad for at jeg kom meg vekk fra ham hvor enn vanskelig det var å snu ryggen til den søte, sjarmerende flørten som ville ha meg over alle de andre jentene (tilsynelatende). Den sjarmerende drittsekken var vanskelig å snu ryggen til, men jeg er så glad så glad gor at jeg har kommet lenger i livet mitt og ikke lever som jeg var 22 når jeg er i starten av 30 årene.

Tenkte bare dette kunne være en grei påminnelse til dere jenter som har problemer med å snu ryggen til sjarmen, flørten etc. til disse mannfolkene. Dere kan tenke på at om ti år kan dere fortsatt leve på den måten, i ustabilitet, usikkerhet etc. med ham eller finne en som kan gjøre dere lykkelige slik som jeg gjorde.

Det var et langt, fint og tankevekkende svar! Denne "mannen min" er 36 år, elleve år eldre enn meg. Og det er vel en grunn for at han ikke har barn og er etablert enda. Han har også en ekstremt flørtende tone med alle, barn og voksne, alle faller pladask for han. Ordene om at han vil gjøre ALT for den riktige jenta svir og jeg tror egentlig ikke at noen jente vil bli helt riktig for han. Han setter høye krav som han sier. Han flørter også med andre damer på byn, facebook etc og elsker oppmerksomheten han får. Føler at han har to sider, på den ene er han en slu løgner på den andre en mann jeg aldri har møtt lignende som før, verdens beste.

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

[ Jeg gjorde det slutt fordi jeg aldri følte meg god nok for ham, for at han gjorde meg om til ei usikker og sjalu jente)

samme her, jeg følte at jeg aldri var god nok for hang alt jeg ville var at han skulle like meg.Han sa jo de vakreste ting til meg da vi var sammen , men det virket mer som han ville ha alle andre og det satte jo selfølgelig ned selvtilliten min helt sykt og jeg ble avhengig av hans bekreftelse.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg føler for å bidra her. Det er så likt den situasjonen jeg er i. og jeg har det så vondt.

Han er utrolig utadvent, masse jentevenner, verdens hyggeligste, flørter med barn, unge, gamle, kvinner... Kommer best overens med kvinner.

Det ble slutt, han tryglet om å få meg tilbake. Roser, middag, romantisk stemning... hele pakken. Inni meg er jeg redd for at det vil falle tilbake til slik det var før. Han er glad i å være sosial, dra på cafe, pub ut på byen

Etter å ha vært naiv nok til å tro at han var min, fant jeg ut at han hadde en veldig intim tone med en venninne. Og nå har han kuttet med henne. Men hva kan jeg forvente meg mer liksom... Når skjer det noe nytt?

Jeg håper, håper og håper. Vil det bli som det var før?

Gjest Ekte nordmann
Skrevet

Haha dette er så klassisk jeg må bare le. Man må huske på at gutter og menn som er meget sosiale og har mange jentevenner sjelden vil se på kun deg som spesiell. Mange av disse ¨drittsekkene¨ vet akkurat hva de skal gjøre for å være romantiske og få deg hekta følelsemessig.

Mye av dette er skuespill og kan være meget slitsomt og holde oppegående med en person som man ser mye. Spesielt om man føler at man ikke får tilstrekkelig igjen. Det er enklere å hoppe fra person til person hvor man kan bruke de samme ¨knep¨ og sjarm om igjen.

Den virkelige kjærlighetstesten er når man kan være sammen og kjede vettet av seg og likevel sette pris på hverandres tilstedehverelse.

VIS at du setter pris på typen din, ikke bare via sex, ord holder ikke og de fleste gutter har det som en gyllen regel og ikke stole på det jenter sier(dette er deres egen feil :tongue: ). Klarer du ikke det er det meget sannsynelig at han med vilje vil overse deg og gjøre deg sjalu eller frustrert fordi han ikke får tilstrekkelig oppmerksomhet av den typen han faktisk vil ha.

Hva så? så fort jeg begynner å bli litt kjedelig igjen så stikker hun er det veldig mange gutter som tenker, og dette vet de fleste av oss er sant, og det er DETTE som gjør mange gutter til drittsekker. Såklart noen bare er det og slik er det bare, pass på.

Hjelper vel neppe å si at det finnes masse fisk i havet.

Er vanskelig å føle noe annet spesielt når man er blitt følelsesmessig manipulert til å tro no annet.

Men det er faktisk det, og det er flere som gjerne vil se på deg som spesiell så lenge man ikke er for opphengt i sitt eget ego.

Men husk at du faktisk ikke ER spesiell i den store sammenheng, og det er heller ikke drittsekken din, så husk å sette pris på de som faktisk synes du er det. Klarer du det vil du faktisk bli lykkelig, det er helt utrolig :sjokkert:

Ikke vær for kjapp til å overse de som kan virke litt kjedelige, det kan fort utvikle seg langt opp og gjerne lenger enn med en casanova som ofte bare går ned.

Håper dette var til hjelp og tanke for noen for dette var masse tid jeg kunne brukt på noe annet fornuftig som skytespill.

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
Haha dette er så klassisk jeg må bare le. Man må huske på at gutter og menn som er meget sosiale og har mange jentevenner sjelden vil se på kun deg som spesiell. Mange av disse ¨drittsekkene¨ vet akkurat hva de skal gjøre for å være romantiske og få deg hekta følelsemessig.

Mye av dette er skuespill og kan være meget slitsomt og holde oppegående med en person som man ser mye. Spesielt om man føler at man ikke får tilstrekkelig igjen. Det er enklere å hoppe fra person til person hvor man kan bruke de samme ¨knep¨ og sjarm om igjen.

Den virkelige kjærlighetstesten er når man kan være sammen og kjede vettet av seg og likevel sette pris på hverandres tilstedehverelse.

VIS at du setter pris på typen din, ikke bare via sex, ord holder ikke og de fleste gutter har det som en gyllen regel og ikke stole på det jenter sier(dette er deres egen feil :tongue: ). Klarer du ikke det er det meget sannsynelig at han med vilje vil overse deg og gjøre deg sjalu eller frustrert fordi han ikke får tilstrekkelig oppmerksomhet av den typen han faktisk vil ha.

Hva så? så fort jeg begynner å bli litt kjedelig igjen så stikker hun er det veldig mange gutter som tenker, og dette vet de fleste av oss er sant, og det er DETTE som gjør mange gutter til drittsekker. Såklart noen bare er det og slik er det bare, pass på.

Hjelper vel neppe å si at det finnes masse fisk i havet.

Er vanskelig å føle noe annet spesielt når man er blitt følelsesmessig manipulert til å tro no annet.

Men det er faktisk det, og det er flere som gjerne vil se på deg som spesiell så lenge man ikke er for opphengt i sitt eget ego.

Men husk at du faktisk ikke ER spesiell i den store sammenheng, og det er heller ikke drittsekken din, så husk å sette pris på de som faktisk synes du er det. Klarer du det vil du faktisk bli lykkelig, det er helt utrolig :sjokkert:

Ikke vær for kjapp til å overse de som kan virke litt kjedelige, det kan fort utvikle seg langt opp og gjerne lenger enn med en casanova som ofte bare går ned.

Håper dette var til hjelp og tanke for noen for dette var masse tid jeg kunne brukt på noe annet fornuftig som skytespill.

Da må jeg si at gutter som må spile skuespill for å bli likt eller holde på dama har sykt liten selvtillit. Det er også mye lettere for oss jenter å gi masse hvis vi får noe tilbake også utenom overrøsende ord som vi skjønner bare er påklistret. gå å spill skytespill du ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så lenge dere bare vil ha overfladiske drittsekker så har dere bare dere selv å takke.

Gjest Supermimz
Skrevet

Jeg har ikke vært borti en slik manipulerende casanova som dere snakker om. Ser jeg de minste manipulerende tegnene tidlig i forholdet, så er jeg borte. En vakker mann med en stygg personlighet er ikke et aktuelt kjæresteemne for meg.

Gjest Ekte nordmann
Skrevet
Jeg har ikke vært borti en slik manipulerende casanova som dere snakker om. Ser jeg de minste manipulerende tegnene tidlig i forholdet, så er jeg borte. En vakker mann med en stygg personlighet er ikke et aktuelt kjæresteemne for meg.

Det er heldigvis ikke så altfor mange av dem, masse kjekke menn som er både kjærlige og trofaste der ute. Du kan legge meg til statistikken ;) men skal alltid passe på litt. Fort gjort å slenge alle under en og samme kam med et par smell, har gjort det selv en gang må jeg innrømme. Heldigvis har jeg truffet masse jenter som både er greie, pene OG intelligente, det var en gang jeg ikke trodde det var mulig men de fins. Funnet ut at det har mye med kretsene man vanker i så treffer du feil menn litt for ofte er det kanskje på tide å bytte vennekrets osv.

Håper du finner prinsen din og slipper å gå på en smell :happy:

Gjest Gjest
Skrevet

Nå får vi roe ned med generaliseringene her da folkens.. :)

Det finnes også en god del kvinner som ikke sjarmeres av dominerende, (over)selvsikre, badboylignende "Casanovaer". Noen av oss klarer nemlig å se disse mennene for hva de faktisk er: uærlige og usympatiske drittsekker.

Det er forøvrig generelt en viss type kvinner som faller for slike "badboys", og de kjennetegnes som regel ved sin umodenhet og/eller usikkerhet.

Gjest Ekte nordmann
Skrevet
Da må jeg si at gutter som må spile skuespill for å bli likt eller holde på dama har sykt liten selvtillit. Det er også mye lettere for oss jenter å gi masse hvis vi får noe tilbake også utenom overrøsende ord som vi skjønner bare er påklistret. gå å spill skytespill du ;)

Problemet er at den typen jeg snakker om ikke har dårlig selvtillit, tvert imot de oser av selvtillit fordi (beklager at jeg sier det) dumme jenter faller for leken og han blir deres drømmeprins uten at han ofrer seg selv emosjonelt. Han gir litt og trekker seg tilbake og du følger etter, nå har han deg på kroken og kan slippe unna med det som mange ikke kan skjønne at du gidder. (dette er veldig kort og forenklet det ligger mer i det). Skulle du nå prøve å sette ned foten og trenge han i et hjørne vil ikke dette hjelpe for han har andre jenter han kan gå til for å fylle opp egoet sitt og fortsette å være den kongen han tror han er. Slår du opp med han kan han finne på å gå offentlig med en annen jente, for the sake of in your face.

Det finnes såklart alltid variasjon av denne typen så ikke ta alt bokstavelig.

Jeg verken er eller har vert slik selv forresten det er bare ment som hjelp.

Vet det ikke er lett men prøv å fantaser om hvor fint du kan ha det men din fremtidige kjære selv om det er urealistisk fantasi, det er bare for å skifte fokus.

Jeg vant forresten :mrgreen: har talent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...