Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å tatovere 3 små snøfnugg på ankelen min, evt bak på ryggen eller forran på magen.

Men hva tenker andre om det? Er det "teit" og "fjortiss" å tatovere snøfnugg? Er i midten av 20årene, men jeg liker snø og jeg syntes snø er veldig pent..

Dårlig idè?

Tenkte enten noe slikt noe;

http://claretownhill.typepad.com/.a/6a00d8...cbc2e970b-800wi

Eller noe slikt noe;

http://www.istockphoto.com/file_thumbview_...-background.jpg

Noen tanker, bilder eller meninger takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Helt hvit tatovering er en dårlig ide. Snøfnugg derimot var ganske fin ide. :gjeiper:

Skrevet

Kan bli pent. Få laget noen skisser så du ser mer hvordan det faktisk vil bli før du bestemmer deg. Det jeg ser som et problem er at et snøfnugg er pent i forstørret form pga alle detaljene, men om du bare skal ha tre små snøfnugg blir de kanskje fort for små til at man får med de vakre detaljene? Vil jo ikke at det skal bli bare tre små svarte flekker som kan forvekles med føflekker, liksom...

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Syns det høres kult ut eg, har aldri sett noen med slik tatovering før heller. Du skal uansett ikkje bry deg med hva andre syns, det er bare din meining som teller ;)

Skrevet

Vet jo at det er min mening som teller, men vil ikke ha en tatovering hvor folk ler av meg :ler:

Tenkte ikke bittesmå flekker, store nok til at det blir detaljer, men ikke så store at det blir stygt.

Tenkte rundt like store som storetåa mi :ler:

Skrevet
Helt hvit tatovering er en dårlig ide. Snøfnugg derimot var ganske fin ide. :gjeiper:

Hvis skal den ikke være, bildene er bare for å si hva jeg tenker med form osv.

Farge er jeg usikker på, enten blå eller sort. Er så blek at jeg kan ikke ha hvit.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Vet jo at det er min mening som teller, men vil ikke ha en tatovering hvor folk ler av meg :ler:

Hvorfor skulle noen le av deg pga det?

Skrevet
Hvorfor skulle noen le av deg pga det?

Det var bare et eksempel..

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

:gjeiper:

Tror nok det blir bra så lenge du finner ein flink tatovør :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så på Miami INK her om dagen. Da var det ei dame som kom inn til Ami og ville ha snøfnugg. Han stressa litt med å tegne det, men fikk det nå til :P

Skrevet (endret)

Synes disse var ganske søte jeg da :)

Endret av NullHull
Skrevet

Snøfnugg var en kul idé! :) Det har jeg ikke sett før.

Jeg ville nok tatt dem i kun svart blekk. Eventuelt bittelitt blått/lyst eller noe. De tattisene som ble linket til i innlegget over meg var søte i formen, men jeg synes det ble alt for mye blått.

Skrevet

Skal du ha i farger vil jeg anta at blått er fargen å bruke.. Hvitt blir vel brukt mest som highlights?

Ellers, en fin ide, har ikke sett det før :)

Gjest Gjest
Skrevet
Synes disse var ganske søte jeg da :)

Digget den der. Men så elsker jeg blåe tatoveringer da :D

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Venninna mi har også planer om dette. Jeg synes det er fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...