Gå til innhold

kompis i utrikningslag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

har en bestekompis som skal i bryllupet vårt på senhøsten i år. har fått forespørsel fra min forlover om hvem jeg vil ha i mitt utrikningslag. skal jeg ta han med i mitt eller skal i han min forlovdes utdriknngslag? han er også, på grunn av meg, god kompis med min forlovede, som finner på mye sammen og kan snakke om alt!

men han er jo egentlig min venn. men samtidig så har jeg inntrykk av at utrikningslag skal være bare jenter og bare gutter.

noen andre i slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pippelipp
Skrevet

Ta ham med! Følg de konvensjonene du har lyst til å følge, de andre kan du gi blaffen i. Jeg og min forlovede hadde av forskjellige grunner utdrikningslag sammen og det var veldig morsomt!

Skrevet

Enig med Pippelipp. Har du lyst til å ha med kompisen din i utdrikningslaget så synes jeg du skal be han!

Skrevet

Mitt utdrikningslag blir bare jenter, mens for forloveden blir det invitert noen jenter som er en del av vennegjengen hans fra studietiden.

De er forsåvidt også blitt venner med meg, og jeg vurderte å ha dem med i mitt utdrikningslag, men det ble ikke noe av. Det er både mer praktisk i forhold til organisering og sted for utdrikningslagene (vi er fra forskjellige land, og bor i et tredje) at disse jentevennene blir med på hans utdrikningslag.

Skrevet
har en bestekompis som skal i bryllupet vårt på senhøsten i år. har fått forespørsel fra min forlover om hvem jeg vil ha i mitt utrikningslag. skal jeg ta han med i mitt eller skal i han min forlovdes utdriknngslag? han er også, på grunn av meg, god kompis med min forlovede, som finner på mye sammen og kan snakke om alt!

men han er jo egentlig min venn. men samtidig så har jeg inntrykk av at utrikningslag skal være bare jenter og bare gutter.

noen andre i slik situasjon?

Takk for at du stille det spørsmål , for jeg lure på det samme som deg lenge og slik som jeg ser det her, så kommer han til å være med jentene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...