Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 De siste årene har jeg vært plaget med svette og har prøvd Yerka, Stop24 og nå Aliminiumsklorid fra apoteket. Det holder meg tørr under armene men allerede i løpet av dagen så begynner det å lukte (stinke) svette under armene. Æsj! (Selv om jeg dusjer om morgenen og har på rene klær - selvfølgelig) Skikkelig ekkelt med svettelukt.. trenger råd!
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 De siste årene har jeg vært plaget med svette og har prøvd Yerka, Stop24 og nå Aliminiumsklorid fra apoteket. Det holder meg tørr under armene men allerede i løpet av dagen så begynner det å lukte (stinke) svette under armene. Æsj! (Selv om jeg dusjer om morgenen og har på rene klær - selvfølgelig) Skikkelig ekkelt med svettelukt.. trenger råd! Bruker du noen deodorant på morgenen etter du har dusjet (om du har sovet med aliminiumsklorid?)? Har du tenkt på å få fjernet svettekjertlene under armene?
Gjest ts Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Nei, jeg bruker ikke vanlig deo, det står at jeg ikke skal bruke det i tillegg. Kan jeg det likevel? Vil IKKE fjerne svettekjertlene, det kan ha diverse bivirkninger som jeg ikke ønsker.
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Nei, jeg bruker ikke vanlig deo, det står at jeg ikke skal bruke det i tillegg. Kan jeg det likevel? Vil IKKE fjerne svettekjertlene, det kan ha diverse bivirkninger som jeg ikke ønsker. Jeg bruker AK over natten to-tre ganger i mnd, så bruker jeg vanlig deodorant vanligvis. Jeg har aldri hatt noe problemer med det
Sequax Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Jeg bruker AK over natten to-tre ganger i mnd, så bruker jeg vanlig deodorant vanligvis. Jeg har aldri hatt noe problemer med det Hva er AK ? Jeg bruker ingenting om natten, og vanlig deo uten alkohol på dagtid. TS: Det hender det lukter litt svette hvis jeg har på klær med tettvevde tråder.
Bugz Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Jeg bruker aluminiumsklorid en natt i uka og en pudderdeodorant fra Lush på dagtig. Ingen lukt eller fukt. Bare herlig kokos!
Sequax Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Det er tydeligvis vanlig å bruke aluminiumsklorid (!) under armene om natta ? Aner ikke hva det er....nok en trend som har gått Sequax hus forbi...
Vulpes Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Det er tydeligvis vanlig å bruke aluminiumsklorid (!) under armene om natta ? Aner ikke hva det er....nok en trend som har gått Sequax hus forbi... Det er en sterk deodorant man får kjøpt på apoteket
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 Det er tydeligvis vanlig å bruke aluminiumsklorid (!) under armene om natta ? Aner ikke hva det er....nok en trend som har gått Sequax hus forbi... Den er i allefall veldig effektiv Kan være på spinningtime uten å bli svett under armene
Gjest T.k Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 Jeg sliter også med det samme problemet. Har prøvd yerka,stop 34, aluminiumsklorid og ingenting funket Vurderer nå operasjon eller botox, men akuratt nå går jeg bare med løse klær eller klær uten ermer slik at jeg ikke får svetteringer...
Sequax Skrevet 11. mars 2010 #11 Skrevet 11. mars 2010 Det er en sterk deodorant man får kjøpt på apoteket Takk for svaret:) Den er i allefall veldig effektiv Kan være på spinningtime uten å bli svett under armene Men er det bra å ikke få ut svetten, da ? :klø: Mener du å si at du er tørr under armene etter en skikkelig treningstokt ?
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Takk for svaret:) Men er det bra å ikke få ut svetten, da ? :klø: Mener du å si at du er tørr under armene etter en skikkelig treningstokt ? Ja, men den kommer jo ut andre steder på kroppen. Tok det med trening som eksempel for å si hvor effektiv den er, men selvfølgelig er jeg svett etter en hard treningsøkt,men helt tørr under armene Så til daglig synes jeg det er veldig praktsisk og greit
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #13 Skrevet 11. mars 2010 Jeg sliter også med det samme problemet. Har prøvd yerka,stop 34, aluminiumsklorid og ingenting funket Vurderer nå operasjon eller botox, men akuratt nå går jeg bare med løse klær eller klær uten ermer slik at jeg ikke får svetteringer... Det er et enkelt inngrep i tilfellet. Du er ute igjen samme dag, kirurgen snitter en liten åpning, så "fettsuger" han ut kjertlene Fast legen din henviser deg hvis det er et sjenerende problem for deg
Antlers Skrevet 11. mars 2010 #14 Skrevet 11. mars 2010 Sikker på at det ikke er svettelukt som har satt seg i klærne som er problemet? Det aktiveres jo når du blir varm.
Gjest ts Skrevet 11. mars 2010 #15 Skrevet 11. mars 2010 Sikker på at det ikke er svettelukt som har satt seg i klærne som er problemet? Det aktiveres jo når du blir varm. det er jeg helt sikker på. ikke alltid det lukter av klærne (spørs på hvor ettersittende de er) men det STINKER under armene. Skal prøve med vanlig deo i tillegg
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #16 Skrevet 11. mars 2010 det er jeg helt sikker på. ikke alltid det lukter av klærne (spørs på hvor ettersittende de er) men det STINKER under armene. Skal prøve med vanlig deo i tillegg Gjør det, jeg har hvertfall super effekt
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #17 Skrevet 11. mars 2010 Har det samme problemet og løsningen er aluminiumsklorid 2 netter i uka og krystalldeodorant uten aluminiumsklorid på dagtid! Den er genial mot svettelukt, jeg har ekstremtestet den Kjøpes på helsekost.
desert_rose Skrevet 11. mars 2010 #18 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Anbefaler også helsedeodoranten! Den er helt naturlig (inneholder ikke aluminiumsklorid.) Endret 14. mars 2010 av desert_rose
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #19 Skrevet 12. mars 2010 Etter å ha prøvd ALT, sverger jeg til Vichy 48 timer anti-perspirant, ikke lukt og ikke fukt. Kjøpes på apotek.
Kirsebær Skrevet 12. mars 2010 #20 Skrevet 12. mars 2010 *mine innlegg* Beklager at jeg ikke har no' vettug og si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå