Gjest lavejenta Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei, jeg er en jente på 1.75, som veier ca 59 kg, og bruker BH 70 D, det er for mye for min smak da, så har noen råd om å få mindre pupper??
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Hei, jeg er en jente på 1.75, som veier ca 59 kg, og bruker BH 70 D, det er for mye for min smak da, så har noen råd om å få mindre pupper?? Kunne ønske det var meg Det eneste alternativet du har er vel å ta brysreduksjon. Brystene dine er jo store, så hvis de hemmer deg på noen måte, eller du får fysiske plager kan du vel kanskje få noe dekket. Det må du ta opp med din fast lege
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Kunne ønske det var meg Det eneste alternativet du har er vel å ta brysreduksjon. Brystene dine er jo store, så hvis de hemmer deg på noen måte, eller du får fysiske plager kan du vel kanskje få noe dekket. Det må du ta opp med din fast lege Hvorfor skulle du ønske det var deg? Hørt av gutter at de er akkurat passe, men føler selv at jeg nesten ikke vil ha pupper i det hele tatt
asterix Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 70D er da ikke så veldig stort. Jeg er 178 høy og veier ca 60 kg og jeg bruker også 70D. Jeg har aldri sett på det som stort på noen måte, bare helt vanlig. En D-cup når man bruker str 70 tilsvarer jo mye mindre pupper enn om man har 85D f.eks.
Gjest yojo Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Hvorfor skulle du ønske det var deg? Hørt av gutter at de er akkurat passe, men føler selv at jeg nesten ikke vil ha pupper i det hele tatt Fin høyde, vekt og bra størrelse på puppene. Var ikke 100% ment, du er liksom innenfor "ideal kroppen", var det jeg mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå