Gjest Gjest_rar_* Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Har et veldig godt forhold ti min manns eks kone. Hun og hennes mann skal gifte seg, og jeg reagerer på dette, kjenner at jeg blir litt sjalu?! Skjønner ikke hvorfor jeg føler det sånn i det hele tatt!?
I Grosny Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Har et veldig godt forhold ti min manns eks kone. Hun og hennes mann skal gifte seg, og jeg reagerer på dette, kjenner at jeg blir litt sjalu?! Skjønner ikke hvorfor jeg føler det sånn i det hele tatt!? Det kan virke som om du inni hjertet ditt tilhører en annen kultur enn den Norsk-Lutherske. Som om det rette hadde vært at hun giftet seg med mannen din i stedet. Og at dere tre skulle levd lykkelig sammen.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Er du og din mann gift? Kan det tenkes at du reagerer på at hun har to menn som vil gifte seg med henne mens du bare har en? Eller kan det tenkes at du er redd for at forholdet deres nå skal bli forandret og at hun ikke vil ha mer tid til deg? Kan det hende at du hadde et godt forhold til henne på de premissene av at du viste du hadde "vunnet" at du fikk mannen mens hun ikke fikk ham/klarte å få det til å fungere med ham, mens nå er rollene forandret og at hun nå fikk en annen og kanskje bedre mann mens du er stuck med hennes "søppel"? HUn får begynne på noe nytt og friskt mens du fikk beholde hennes rester?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Er vel ikke slik jeg føler det heller tror jeg... meg og hennes x har vært sammen omtrent like lenge som de har. Jeg er endel yngre, så jeg har ikke noe behov for å gifte meg ennå heller, hadde ikke det i planene før om noen år.. Alle vi fire har jo hatt et godt forhold til hverandre, det er aldri noe krangling eller bitterhet, så føler meg veldig heldig der! (Når jeg leser her inne hvor mye greier det faktisk kan være ) Er veldig glad på deres vegne også, så vet ikke jeg.. Reagerte bare på meg selv, at jeg reagerte på den måten der, synes jeg var rart!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Det er jo litt spesielt å være brud da. Man får mye oppmerksomhet og blir en litt "spesiell" person i tiden før og rett etter bryllupet. I tillegg blir man pyntet og stylet og har fin kjole. Kan jo være at det er alt dette fokuset på henne som gir deg denne reaksjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå