Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei, hva spiser/drikker dere kun for helseeffekten? (Naturlige ting, ikke kostilskudd). Altså ting du spiser/drikker utenom måltidene, som du ikke gjør for å bli mett av, Mine: Grønn te, rå grønnsaker (særlig paprika og brokkoli), olivenolje, acai. Off topic: Hva er best, grønn te eller urtete?
Wildy Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Hmmmmm... det første som falt meg inn var tran, men det går sikkert under kosttilskudd?Men den eneste grunnen til at jeg svelger ned en skje hver dag er nettopp at det gjør kroppen min bra selv om jeg synes det smaker ugg... Avocado kanskje. Enkel måte å få i meg bra fett og litt ekstra kalorier på, men er ikke overbegeistret for smaken. Og kanskje også banan. Enkelt mellommåltid, har alltid noen i sekken, sklir lett ned, men ikke akkurat noe jeg liker fryktelig godt. Helt grei, for all del. Men jeg spiser banan først og fremst fordi det er lettvint og bra for kroppen min, ikke fordi jeg synes det er så utrolig godt.
bergans Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Grønn te her også, men de med mint og sitron synes jeg nå er veldig gode. Grønn te har noen av det høyeste antioksidantkonsentrasjoene, samt god biotilgjengelighet. Kanel, nellik og et par andre ligger enda høyere, men grønn te slår blåbær/bringebær/pomegranat med god margin antioksidantmessig.
buttergirl Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 gulrøtter paprika avocado - digger smaken også tran sushi - er ikke noe glad i det, men det er sunt og bra for helsa
Chanel.No5 Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Det første som slo meg da jeg leste overskriften var Omega 3 også, for det eneste jeg inntar i løpet av en dag som jeg ikke liker :gjeiper: Synes frukt og grønt er godt, men spiser det mest fordi jeg vet det er sunt og godt, for om en sjokolade inneholdt de samme vtaminene og næringsstoffene som en gulrot så vet jeg hva jeg hadde valgt der gitt Endret 11. mars 2010 av Lotte28
Snasen Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Grønn te, hvit te, mandelmel i stedet for hvetemel, kruskakli, hi-maize (mais-mel - masse fiber), tomater, peanøtter (alle mulige slags nøtter i grunn), paprika, brokkoli, linfrø, sesamfrø, jah... Det er sikkert noe jeg ikke kommer på i farta. Endret 11. mars 2010 av Snasen
Miko Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Spiser egentlig masse sunne greier, men hvis jeg skal ta det som er utenom mat for å bli mett så er svaret - hvit te - grønn te - en haug forskjellige urte-teer (de er sikkert bra for ett eller annet!!) - valnøtter - mandler - linfrø/loppefrø - masse kanel og chili (for så vidt til maten det da)
Chanel.No5 Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 - masse kanel Dette spiser jeg fordi jeg elsker det, at det er sunt er flaks for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå