Snuppelure Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Til et prosjekt jeg jobber med trenger jeg et brudebilde fra 80-tallet. Har du et jeg kan låne/leie/kjøpe? Send meg en PM så skal jeg forklare nærmere.
Bride Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Jeg har observed at det er noen bruder her inne som er gift for lenge siden, og i mine øine blir det litt antiklimaxbridezilla, men visst det er none her inne som ble gift på 80-tallet, bør de umiddelbart legges inn til overvåking!! ( Ikke ondt ment, off course! )
Maxine Grey Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 Jeg ble gift 22.09.1973 - skal snart feire 30 års bryllupsdag - og er høyst oppegående. Så DET så! Forumet er åpent for alle.
Arwen Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 moren min ble gift i 1980 (mens de ventet meg) kanskje jeg kan hjelpe..
Gjest Tex Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Forumet er åpent for alle. Hear, hear!! -grattis med forestående jubileum....
Bride Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 - Det var på en måte litt ironic ment,da! GRATTIS MED 30-ÅRS JUBILEUMM!!! - RESPECT!!!
Snuppelure Skrevet 10. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2003 :-) jeg tenkte faktisk på det, og lurte på om jeg skulle legge ut tema på en av de andre siden. Men siden jeg selv er gift for to år siden.... så hender det alikevel at jeg detter innom her da :-) Og kanskje det var noen andre som også gjorde det da.....tenkte jeg Men uansett. Nå har jeg fått tak i bildet jeg trenger. Takk for engasjement! Og lykket til med bryllups dager alle sammen. Båden den første og alle de kommende :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå