Gå til innhold

Katten tisset på puta!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Hei! Jeg har en fantastisk bengal katt på litt over 1år (kastrert) og han er ute hele tiden og bruker bare kattedoen hvis det er veldig kaldt ute og kattedoen er rein hele tiden. I går kom faren min hjem og hadde vært borte et par dager og pus tisset skikkelig på puta hans og han har aldri gjørt noe sånt før. Hvorfor gjør han dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_miro_*
Skrevet

Det har jeg opplevd selv når jeg har vert vekke noen dager!

Da er det dyna, eller andre klær som lukter av meg som har fått gjennomgå :gjeiper:

Har hørt de gjør det for at de savner oss, eller for å si fra at de "ikke liker" at vi er vekk så lenge :fnise:

Men vet ikke jeg.

Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Ja, kanskje det :fnise: trur du det hjelper å spraye get off spray der slik han ikke gjør det igjen? er gaske irriterende :P

Gjest Gjest_miro_*
Skrevet

Mulig det hjelper, det er jo verdt et forsøk :)

Mine har heldigvis slutta nå når de er blitt litt eldre.

Men har en kar her som er fryyyktelig sta :o Husker jeg måtte holde han inne et par dager på grunn av han skulle til vetten, og da satte han seg mitt på stueteppet og så meg dypt inn i øya mens han trøkka den værste dritern, mens jeg fortvilet prøvde å dra han vekk :P

Han visste meget godt hvor kassa var :P

Så utspekulerte er de :lur:

Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

hehehehe! syntes det er værst når dem tisser skikkelig. :P må vaske alt :P men han har aldri gjort det før, bare når han var en liten kattunge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...