Gjest Sandbekken Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Heihei Er det noe her som har noen gode oppskrifter på hjemmelaget fuktspray? Lurte litt på å bruke jojobaolje, men den vil jo skille seg
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Rosevann 2 dl (lage selv eller kjøpe ferdig) Glyserol 3-4 ts Den er en fin base. Også kan man eksperimentere med oljer som feks rosehip og vitamin E. 5-10 dråper.
Gjest Sandbekken Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Takk for svar Hva vil glyserol gjøre? Prøvde meg på google, men jeg er noob i dag så om jeg lager denne basen, kan jeg bruke olje uten at den skiller seg for mye?
pittie Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Glyserol (glycerin) er en naturlig fuktbinder. Så den vil (jeg er verdensmester i forklaringer) på en måte fange fukten inne på huden din. Fant den her http://www.pioneerthinking.com/glycerin.html Edit; mener ikke naturlig naturlig Endret 12. mars 2010 av pittie
Gjest Sandbekken Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Åå tusen takk pittie så snill du er som hjelper treige meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå