Gå til innhold

Trenger noen andres synspunkt på det her!

Anbefalte innlegg

Gjest Thess84
Skrevet

Har aldri brukt forum før!! men håper på noen helt ærlige svar!!

Jeg skrev med en fyr fra nettet i ca 4 uker før jeg traff han sist helg. Fikk veldig god kontakt med han og følte at jeg ga ganske mye av meg selv i mailene( grunnen til at vi ikke kunne møtes før var at han var borte med jobben). Har skrevet med fyrer over dating sider før men aldri gitt så mye av meg selv osv. Det eneste var at mot slutten av alle disse mailen følte jeg at han begynnte å legge seg opp sky høye forventninger til meg.. Og jeg merket vel at jeg ble litt nærvøs for å møte han. Greia er at jeg er veldig sjenert i starten og klarer liksom ikke vise mitt sanne jeg med noen jeg ikke kjenner. Forklarte han dette, og han sa at han skulle ta det i betrakning( noe jeg vet han ikke gjorde).

Møtte han som sagt og gikk litt rundt og snakket, og jeg merket med meg selv at jeg ble ganske så sjenert.

Men tvinget meg selv til å stille spørsmål osv.

Og merket vel at dette er en fyr jeg kan være meg selv 100% med etterhvert og følte meg veldig trygg sammen med.

Men fikk noen meldinger etter på at han syntes jeg virket sjenert.. og at jeg kjente jo han så jeg trengte ikke være det!. Vel jeg mener det alltid er litt forskjell å skrive med noen på mail og møte de i virkeligheten.

Prøvde å forklare det litt mer til han på mail dagen etter på og han svarte at jeg brude være med på'n og litt mer frempå.. Men jeg har ingen problemer med å være det når jeg kjenner de litt bedre. forklarte han det også og lurte på om han kanskje ville treffe meg igjen i litt mer mine omgivelser. Og han sa ok til det uten at jeg fikk noen JA følelse. Men svarte på den siste mailen hans, og siden har jeg ikke hørt noe fra han!( Der han skrev at han kunne treffe meg en helg).

Denne uken har jeg sittet med den værste følelsen jeg noen sinne har hatt.. har aldri følt meg dømt så nedenom og hjem. Skikkelig skuffet.. :tristbla:

Prøvde å ringe han et par dager etter på uten at han tok tlf(nå jobber han et sånn sted der jeg tror arb tidene skifter veldig fra dag til dag) sendte en meld og spurte om han ville treffe meg på lørdag. Har ikke fått noe svar i det hele tatt!!

Så blei jeg litt sånn idiotisk!! angrer på den meldingen.. men skreiv at hvis han ikke var interessert i det hele tatt så vil jeg heller vite om det enn silent treatment!.. Såpass guts må han da ha?... Han turte da å si akkurat hva han mente i mailen, så??

Jeg drar liksom ikke opp til han og kjefter han ned heller da om jeg ikke skulle like svaret jeg får! Det får jeg jo bare respektere..

Er det noen som har noen tips/råd eller tanker om dette? føler at jeg skreiv en A4 stil her..

Jeg klarer liksom ikke få roa på meg i det hele tatt..

Men for meg så virker det så dumt å bare drite i meg fordi jeg er sjenert i starten, da jeg har sagt det tusen ganger? Eller?

Jeg føler meg som en tosk egentlig!!

Noen tips for kanskje møte andre hvis jeg ikke hører noe mer fra han? Hvordan jeg kan lære meg å ikke være så sjenert?

Blir super glad for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Angel90
Skrevet

Heii!

Jeg syns det er han du burde drite i... Selvfølgelig er det anderledes å skulle skrive over mail og møtes face-to-face. Og det er helt normalt og være litt sjenert når man møter noen for første gang. Jeg er en ganske utadvendt jente, er ikke typen som er sjenert i det hele tatt egentlig.. Men når jeg blir kjent med nye folk (igjennom venner for eksempel) er jeg jo litt tilbakeholden i begynnelsen. Er mer meg selv når vi liksom har funnet tonen og sånn.

Det at han ikke svarer deg på noe vis.. Syns jeg rett og slett er teit og barnslig av han.. Han kan ikke regne med at du skal være så jævla frampå når du ikke kjenner han på den måten.. Om han var villig til å bli mer kjent med deg, hadde han vel svart.. Og dere hadde sikkert møttes, slik at han kunne bli mer kjent med DEG. Men i og med at han ignorer deg på en måte.. Så tror ikke jeg HAN er verdt det.. Hvem vil bli kjent med en gutt som sier hvordan en skal være? Å være nervøs er jo normalt.. Selv på en date med en suuper søt gutt du har kjent hele livet..

Gjest Gjest_liza_*
Skrevet

Det er ikke deg det er noe galt med. Aldri tro det.

Men du har nok i mine øyne møtt på en skikkelig player her. Og aldri forvent det som du kaller "et skikkelig svar", for det får du nok aldri.

Beklager at jeg er litt kvass nå, men hvis fyren var interessert i deg på riktige måten, så ville han aldri oppført seg slik du beskriver.

At han i tillegg kritiserer deg for å være sjenert, sier mer om han enn om deg. Fortsett med å være den du er!

Det finnes en mann der ute et sted som liker deg nøyaktig slik du er og han lar deg ikke sitte i uvisshet. Gå ut og finn ham.

Gjest Gjest
Skrevet

Det å være sjenert er mer eller mindre medfødt, og derfor ikke helt lett å bli kvitt. Vanligvis bedrer det seg litt med årene, men helt borte blir det trolig ikke dessverre.

Mange bruker ignorering istedet for å si ifra, fordi det er mye mer behagelig for dem selv. Det må man bare være klar over, selv om det ikke akkurat er en positiv oppførsel.

Prøv å finn en fyr som aksepterer deg som du er. Noe han her tydeligvis ikke gjorde. Men du var smart som sa ifra og gjorde han oppmerksom på at du er sjenert tror jeg. Neste mann kan du kanskje tilogmed spørre direkte om det vil være et problem, så slipper du å kaste bort din tid og krefter.

Det er nok også smart å ikke gi et helt annet inntrykk av seg selv skriftlig, enn den man er i virkeligheten.

Skrevet

Vet du, du er alt for god for sånn en dust!!! :kjefte:

Det finnes mange blomster i "Guds hage" og tro meg, du vil finne en fantastisk en som lukter mye bedre enn denne bedritne slasken.

Han forventet vel å få seg noe :sengekos: på første date... :filer: Så derfor er han negativ sikkert...

Been there... Menn er snodige. Men slike bør man bare le av og tenke at det er han som går glipp av noe!

Skrevet

Han er nok en player, ja... Hadde du sendt en utfordrende MMS, så var han nok ikke sein med å gi pip fra seg :sarkasme:

Gjest Angel90
Skrevet

Han forventet vel å få seg noe :sengekos: på første date... :filer: Så derfor er han negativ sikkert...

Skrevet

Det var akkurat det jeg også tenkte..!!

Men det hadde jeg sagt klart i fra at ikke kom til å skje!!..Før vi møttes altså!!

men ja skjønner hva dere mener!!

Blir liksom så irritert fordi han virket som 100% good guy. Og jeg bruker å være ganske kritisk av meg!!

Gjest Angel90
Skrevet
Men det hadde jeg sagt klart i fra at ikke kom til å skje!!..Før vi møttes altså!!

Blir liksom så irritert fordi han virket som 100% good guy. Og jeg bruker å være ganske kritisk av meg!!

Ja, men han tenkte sikkert at det bare var noe du sa^^...

Du finner deg helt sikkert en gutt som fortjener DEG!! Det gjør ikke han!!

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan selvfølgelig være at han bare var ute etter :sengekos:

Men på den annen side kan det være at han ikke følte det var noen personkjemi også. Det er alltid en stor risiko når man treffes for første gang. Dette kan jo i så fall ikke han noe for. Alt er smak og behag i dette livet. Kan ikke skyte noen for det.

Skrevet

Det ordner seg nok. Jeg har hatt det akkurat som deg! :)

Jeg er også sjenert vet første møte med folk...

Så skulle jeg møte en som var enda mer sjenert enn meg, og da var det jeg som måtte være frampå :skratte:

Skrevet
Det kan selvfølgelig være at han bare var ute etter :sengekos:

Men på den annen side kan det være at han ikke følte det var noen personkjemi også. Det er alltid en stor risiko når man treffes for første gang. Dette kan jo i så fall ikke han noe for. Alt er smak og behag i dette livet. Kan ikke skyte noen for det.

Men hvis det ikke var noen kjemi, hvorfor si at han kan møte meg igjen? og at han sa han følte at han klarte å være seg selv med meg? Men hvis han ikke liker meg er det helt greit! forstår jo det..Men da kan han vel være tøff nok til å si i fra også!

Gjest Gjest
Skrevet
Men hvis det ikke var noen kjemi, hvorfor si at han kan møte meg igjen? og at han sa han følte at han klarte å være seg selv med meg? Men hvis han ikke liker meg er det helt greit! forstår jo det..Men da kan han vel være tøff nok til å si i fra også!

Folk kan si det utroligste for å komme seg ut av en pinlig situasjon. De er feige og det er det letteste for dem selv.

Men det er jo bare han som vet hva han mener. Hører du ikke noe mer, så kan du nok med 100% sikkerhet gå utifra at han gikk den letteste veien (for seg selv).

Og da var han ikke den rette.

Skrevet

Hvis han går rundt og sier sånt, så er det dårlig gjort! :(

Likte du han da? Førsteinntrykket "in real life"?

Likte du han godt nok til at du skal tenke alle disse tankene? :)

Skrevet
Hvis han går rundt og sier sånt, så er det dårlig gjort! :(

Likte du han da? Førsteinntrykket "in real life"?

Likte du han godt nok til at du skal tenke alle disse tankene? :)

Vel han skreiv det i mail dagen etter på, som jeg svarte på og så har jeg ikke hørt mer!!. jeg kan skjønne at han ikke mente det hvis han hadde sagt det i virkeligheten, men på mail? da kunne han jo bare gitt noe bla bla svar?!..

Ja jeg liket han egentlig veldig godt..Eller nok til at jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med han for å så se hva som skjer.

Skrevet
Vel han skreiv det i mail dagen etter på, som jeg svarte på og så har jeg ikke hørt mer!!. jeg kan skjønne at han ikke mente det hvis han hadde sagt det i virkeligheten, men på mail? da kunne han jo bare gitt noe bla bla svar?!..

Ja jeg liket han egentlig veldig godt..Eller nok til at jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med han for å så se hva som skjer.

Hvis det ikke er for mange dagene siden, så kan det jo tenkes at det har skjedd noe med han... :lur: Må jo ikke alltid tenke det verste om folk. Gi han noen dager! Hvis ikke så må du jo bare glemme han, selv om det ikke er noe spesielt koselig da...

Gjest Gjest
Skrevet

Du må ikke glemme at dere kjenner hverandre via mail - ikke ansikt-til-ansikt i virkeligheten. Deres kommunikasjon har vært skriftlig. Da blir det omtrent det samme som at han sier det når han skriver det.

Skrevet

Ja Dolly-Betty har tenkt på den jeg også!

Men uansett så ligner det ikke han sånn han har vært før!. Han har liksom svart hver dag før..

ja tror nok han skreiv det i den mailen bare for å være grei!..

Skrevet

Det finnes mange snille menn i verden. Ikke bli som jeg var i over 1 år; mannehater :sukk:

Hvis du ikke hører noe mer fra han og han har en god unnskyldning for å ikke ha svart deg, så...

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Dette er vel en ærlig sak. Det kan jo hende han rett og slett ikke fant tonen med deg i real lift som over mail. Det trenger nødvendigvis ikke være bare pga sjenertheten heller, men det kan jo være andre ting også. Bare synd han ikke er ærlig og svarer da. Det er dårlig gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...