Charn666 Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Har ikke erfart dette men har lest diverse plasser på internett at disse skal fungere:) - Avocado - Olivenolje - Div nøtter & Mandler Vet dere om noe annet?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Nattlysolje-kapsler! <3 Fåes på helsekosten. Tar 2x2 kapsler daglig og har sluttet med bodylotion. Olivenolje hjelper også (inntak)
Gjest Marlo Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Føler at vann bare tørker ut jeg, og i mitt hode så er jo vann generellt uttørkende - ikke fuktgivende.
Frua Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Føler at vann bare tørker ut jeg, og i mitt hode så er jo vann generellt uttørkende - ikke fuktgivende. drikker du ikke nok vann blir du dehydrert
Charn666 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Fet fisk, som laks og makrell Har begynnt å spise mye fisk nå ja:) Endret 11. mars 2010 av Charn666
Charn666 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2010 Nattlysolje-kapsler! <3 Fåes på helsekosten. Tar 2x2 kapsler daglig og har sluttet med bodylotion. Olivenolje hjelper også (inntak) Har vurdert disse ja. Men finnes jo en del typer forskjellige av dem. Hvilke brukte du? Var innom en helsekost å der sa dama at man MÅTTE ta omega 3 kapsler utenom. Viss ikke ble det verre... What?
Gjest Marlo Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 drikker du ikke nok vann blir du dehydrert Det mener jeg er en helt annen sak. Man trenger ikke drikke vann i det hele tatt, men likevel ikke bli dehydrert om man får i seg væske på andre måter (gjennom mat), og selvfølgelig, drikke vann på en normal måte for å slukke tørsten er jo bare bra. Men å drikke vann for å forebygge tørr hud tviler jeg på hjelper så mye. Jeg er langt fra dehydrert og jeg drikker mye vann (fordi jeg er "avhengig" av å drikke det hele tiden), men jeg sliter noe voldsomt med tørr hud. Det er så ille at det ser grusomt ut enkelte steder og jeg klør hele tiden... så vann hjelper ikke nødvendigvis mot HUDEN
Gjest Smaragd Skrevet 11. mars 2010 #11 Skrevet 11. mars 2010 Men å drikke vann for å forebygge tørr hud tviler jeg på hjelper så mye. Jeg er langt fra dehydrert og jeg drikker mye vann (fordi jeg er "avhengig" av å drikke det hele tiden), men jeg sliter noe voldsomt med tørr hud. Det er så ille at det ser grusomt ut enkelte steder og jeg klør hele tiden... så vann hjelper ikke nødvendigvis mot HUDEN Du er kanskje atopisk siden du blir så tørr at du klør? Det å drikke nok vann i løpet av en dag skal hjelpe på, men kostholdet har såklart også mye å si. Jeg har kuttet ut first price håndsåpe, for den ble jeg skikkelig tørr av. Jeg har lært meg å vaske hendene i lunket vann istenfor varmt, og det hjelper! (Tror jeg på en måte var blitt immun mot det varme vannet, og det da "svidde" av ytterste hudlaget hele tiden. Samboeren min skulle hoppe inn i dusjen til meg en gang, og han holdt på å bli skoldet.... Så jeg har gradvis fått ned temperaturen der også, og kroppen min er sjeldent tørr lenger, bare på hendene innimellom.) Bliw håndsåpe er forresten den jeg syns er mildest for hendene. I dusjen bruker jeg nå bare dusjolje.
Frua Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Det mener jeg er en helt annen sak. Man trenger ikke drikke vann i det hele tatt, men likevel ikke bli dehydrert om man får i seg væske på andre måter (gjennom mat), og selvfølgelig, drikke vann på en normal måte for å slukke tørsten er jo bare bra. Men å drikke vann for å forebygge tørr hud tviler jeg på hjelper så mye. Jeg er langt fra dehydrert og jeg drikker mye vann (fordi jeg er "avhengig" av å drikke det hele tiden), men jeg sliter noe voldsomt med tørr hud. Det er så ille at det ser grusomt ut enkelte steder og jeg klør hele tiden... så vann hjelper ikke nødvendigvis mot HUDEN Jeg har nok ikke så tørr hud som deg men jeg merker god forbedring på huden når jeg er flink til å drikke vann.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #13 Skrevet 11. mars 2010 Har vurdert disse ja. Men finnes jo en del typer forskjellige av dem. Hvilke brukte du? Var innom en helsekost å der sa dama at man MÅTTE ta omega 3 kapsler utenom. Viss ikke ble det verre... What? Hun sa nok det for å få deg til å kjøpe Omega-3 kapsler også. Sleip selger! Bruker de billigste jeg, holder bra nok for meg! Sunkost har en egen nattlysolje, står Sunkost på boksen. Den er billig og bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå