Nebel Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei Jeg prøver å komme meg opp om morgenen for å bevege meg litt før jobb (tar ordentlige treningsøkter på kvelden), men kroppen min er ikke klar for så høy intensitet så tidlig på morgenen, og inntil det er litt bedre i været (tenker å gå turer når det nærmer seg vår), tenkte jeg å trene inne hjemme på morgenen. Derfor lurte jeg på om noen veit om gode treningsvideoer som ikke er så intensive som man kan ta på morgenen?
Chanel.No5 Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Anbfaler deg å prøve deg litt frem på youtube.com der vi du finne utallige videoer og kanskje finner du en instruktør du liker og ønskr å kjøpe videoen til. Om du googler treningsvideo så vil du finne masse diskusjoner om emnet. http://www.google.com/search?sourceid=ie7&...ACAW_no___NO368 Dette er desverre all hjelp jeg kan gi da jeg ikke har erfaring med treningsvideoer selv.. Endret 11. mars 2010 av Lotte28
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 "30 day shred" med Jillian Michaels(hun nazien fra Slankekrigen på TVN )er en veldig fin video. Den er lagt opp i ulike stadier, så du kan velge intensitet etter hvor mye du orker. Og øktene er på bare 20-25 min, noe som er perfekt for å komme i gang på morgenen. i løpet av den økta trener du både styrke og utholdenhet. Jeg syns den er flott de dagene jeg ikke rekker (eller orker) langøkter i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå