Gå til innhold

Bursdagshilsen i avisen..

Anbefalte innlegg

Gjest Bursdagsmamma
Skrevet

Hei, jeg har bare et lite spørsmål til dere her inne.

Jeg skal sette inn annonse for sønnen min i avisen, og jeg er skilt, gift på nytt og min nye mann har også barn fra før.

Hva skriver man i avisen.. kun mamma og pappa, og deretter ny mann, barn etc? Hva gjør dere?

Bare litt nyskjerrig på hva folk skriver.. har forsøkt å se i avisen, men nå ser jeg ingenting om ligner.. typisk;)

Gjest navnelapp
Skrevet

Du kan skrive Hilsen (ditt navn) og gjengen, eller Hilsen alle oss på (der du bur), for eksempel.

Gjest Gjest
Skrevet

DU skriver vel deg, din man og søsken/stsøsken..

Gjest Gjest
Skrevet

"Bursdagshilsen fra hele familien"?

Skrevet

Jeg skrev hilsen fra mamma og ***** (stefar)..

Men har man god dialog med far og evt. ny familie så kan man vel ta med hele gjengen i hilsenen ?

Hilsen mamma og pappa, Ola heia heia og kari.. ?

Skrevet

Har sett mange sånne annonser der det står "Mamma & Stefar, Pappa & Stemor, Petter, Trine, osv osv, regner med de siste er søsken/stesøsken.

Gjest Smaragd
Skrevet

Jeg vile ha skrevet hilsen hele familien om alle er med på og betaler for samme annonsen.

Viss ikke ser jeg det naturlig at du sender inn for din familie, og eksmannen for sin.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker å skrive;

Kari Normann, verdens beste søster, fyller 8 år den og den dato. Superstor kos og mange nusser fra lillebror og storesøster. Resten av familien ønsker godjenta si en fin dag også

Familien består av "helsøster", meg og stefar, pluss pappaen, stemor og "halvbror"

Gjest Gjest_Ulrikke_*
Skrevet

Jeg er stemor til tre. I en sånn situasjon ville jeg sagt hilsen "mamma og stefar, pappa og stemor, Per, Kari og Ola"... F.eks... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skriver fra mamma, stefars navn og søsken og stesøsken.

Det blir da fra Pappa , meg(mitt navn) søsken og stesøsken motsatte.

Mine stebarns mor får ordne med egen hilsen til sine barn om hun ønsker det.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vile ha skrevet hilsen hele familien om alle er med på og betaler for samme annonsen.

Viss ikke ser jeg det naturlig at du sender inn for din familie, og eksmannen for sin.

Gosh! Skal man virkelig henge seg opp i hvem som betaler sånne ting også? Man setter da inn annonse for å glede bursdagsbarnet, ikke for å få sitt eget navn på trykk i avisen. Dessuten er sånne bursdagsannonser gratis.

Skrevet

Sånne bursdagsannonser er ikke nødvendigvis gratis. I lokalavisa vi hadde før koster bursdagshilsen 50kr! Jeg har et stebarn, og da hun har hatt bursdag, så har vi sendt hilsen fra oss i familien vår. Vi har ikke tatt med familien hun har på mors side. Hvis de vil, så kan de jo sette inn en egen annonse? Hva gjør det å få to bilder i avisen? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Is there done that for many years now..... Dummeste jeg ser er 2 annonser. en fra mamma og en fra pappa. De første årene skrev enkelt og greit Klemmer fra alle oss som er glad i deg. Ingen nevnt og dermed ingen glemt :-)

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Synes det er greiest å skrive "bursdagsklemmer fra hele familien" eller "hele familien gratulerer" el.l.

Gjest Gjest
Skrevet
Is there done that for many years now..... Dummeste jeg ser er 2 annonser. en fra mamma og en fra pappa. De første årene skrev enkelt og greit Klemmer fra alle oss som er glad i deg. Ingen nevnt og dermed ingen glemt :-)

Heter Been there, done that :fnise:

Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er stemor til tre. I en sånn situasjon ville jeg sagt hilsen "mamma og stefar, pappa og stemor, Per, Kari og Ola"... F.eks... ;)

Akkurat som da Mette-Marit sendte hilsen til sønnen Marius,så var stefar Haakon med.

I dag kryr det av stemødre og stefedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...