Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt veldig glad i Chanel sine hudpleieprodukter og sminke. Har brukt det en stund, men i det siste har jeg lurt på om jeg kanskje bruker for mye penger i forhold til det jeg får igjen. Renseproduktene er drøye, men kremene varer kanskje et par måneder (50 ml) De koster ca 500 kr pr stk, jeg kjøper dem ofte på taxfree, så jeg vet ikke nøyaktig pris.

Andre som bruker disse og er fornøyd?

Jeg tar gjerne i mot tips dersom noen har alternative produkter som de foretrekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker endel Chanel sminke og er veldig fornøyd, men hudpleieseriene har jeg aldri forsøkt. De er sikkert bra, men som du sier det koster og kanskje du kan få mer for mindre... Det kommer også litt ann på om det er visse ting du vektlegger; hygieniske innpakninger, fargestoffer, eteriske oljer, mineraloljer osv.

Jeg har selv erfraing fra flere serier og når man legger seg på det prisnivået vi nå snakker om, så blir det mer en preferanse i tillegg til en prioritering av ovennevnte. Selv er jeg veldig glad i Dermalogica og Dr. Hauschka. Har du forsøkt noen av de?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd de produktene du nevner, men takk for tipset. Verdt å sjekke ut til neste shoppingtur! :D

Skrevet

Liker Chanels sminke veldig godt, spesielt øyeskyggen - den er uovertruffen! Brukte pudder og foundationen til chanel før og var veldig fornøyd. De har leppestifter i fine farger, men liker ikke smaken på dem.

Jeg er ikke så fornøyd med hudpleieproduktene deres. Jeg synes de er veldig udrøye og i den prisklassen kan man velge mellom mye som virker bedre, ihvertfall på min hud. Selv liker jeg Decleor best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...