Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker du best av vannfast eller ikke vannfast mascara?

Hvorfor?

Og hvilket merke syns du er den beste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Kanebo Sensai 38* mascara!! Den er vannfast for alle daglige påkjenninger; regn, tårer... men vaskes lett av i vann som holder mer enn 38*. Helt supert, får fordelen av begge typer :) Har brukt denne lenge nå, men før jeg fant den foretrakk jeg vannfast, selv om det var mer styr å fjerne. Føler vanlig mascara lager flekker på huden, og mørke "ringer" under øynene uansett hva man gjør. Pluss at jeg bor i Bergen med mye regn, hehe. Med vannfast er man good to go ;) Før brukte jeg Lancome hypnose waterproof, veldig god, men kan ikke måle seg med Kanebo. Helt avhengig av den!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg MÅ ha vannfast.. har tette tårekanaler så øynene renner bare det kommer et vindkast! hehe

Men jeg har lenge brukt Loreal sin Lash arkitect.. gjør vippene fyldigere:) Er lenge siden jeg begynte med den så kan godt hende det har kommet noe bedre på markedet!

Skrevet

Elsker mascaraer som bare kan fjernes med varmt vann men som sitter i all slags vær og føre ;)

Liker Kanebo Sensai 38 C fordi den er enkel å få pen på vippene og at den aldri smitter av eller drysser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...