Gjest Huffsa Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hvordan burde man trene og spise for å få flatest mage fortest? Magen min har blitt så stor i det siste, og er ikke vant til det. Har vært for slapp med kostholdet, og da har jeg gått opp noen kg Jeg trener aldri, og kan ikke bruke beinet mitt til trening ( jogging, sykling, hopping osv ). Noen som har forslag for å få meg til å komme i gang til treningsmetoder for å få flat mage? Er det mulig uten særlig kondisjonstrening? Og bør jeg ikke se resultater ganske fort siden jeg ikke har trent en dag i hele mitt liv?
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 På sensommeren i fjor leste jeg litt om steinalderdietten. Fulgte den ikk slavisk på noen måte, men spiste mindre poteter, brød, pasta og ris. Spiste mer grønnsaker og kjøtt til middag i stedet. Knekkebrød og frukt til frokost. Sluttet å drikke melk. Kuttet ned på søtt og spiste mer nøtter og frukt. Men koset meg innimellom. Prøvde også å spise oftere. Trenet ikke noe særlig. Jeg gikk ned 3-4 kg på 2 uker og buksene ble løsere. Magevolumet minsket også betraktelig, kunne endelig gå i litt ettersittende topper igjen. Tror det var fordi jeg var mye mindre oppblåst enn vanlig. Skal til igjen snart nå og prøve å spise sånn fram til sommernen. Funket veldig bra, mindre mage, mer energi og fort ned i vekt. Beste måten jeg har fått mindre mage på uten å trene ihvertfall og enkelt å gjennomføre.
Gjest kkk Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Sit ups.... Situps er ikke en god ide hvis du har mye fett på magen som du vil ha bort. Situps styrker musklene og gjør de større, det presser da fettet utover og magen blir i den forstand større. Kondisjonstrening og situps i kombinasjon kan være en god ide. Da brenner man fett, samtidig som man strammer opp for å ikke få overflødig hud.
buttergirl Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Skaff deg en rockering, tviler på at det er noe belastende på beina Ellers ville jeg prøvd svømming - det gir liten sjanse for skader, god trening og forbrenner masse kalorier! Dra til svømmehallen en dag det ikke er så mange der, hvis du ikke er komfortabel med å vise deg i badetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå