Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har nettopp fått meg twitter konto. Og jeg har sent ut et par twitter meldinger. Og nå jeg går inn på profilen til de jeg har sendt til så har de svart meg. på profilen deres står det f. eks @ Kari_nordmann ser på tv Men går det ikke an for meg å få det opp på en måte at jeg mottar twits? Forvirret nå. Trenger hjelp av noen dataflinke
Gjest ts Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hvordan ser jeg tweets -ene jeg mottar, var det spørsmålet jeg prøvde å formulere. Litt trøtt her ja
lilleGrethe Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Hvis du bruker twitter direkte på nett (dvs uten noen twitterapplikasjon) så kan du se såkalte mentions (svar til deg) ved å klikke på @mittnick på menyen til høyre. (bytt ut mittnick med ditt twitternavn). Direktemeldinger som bare kan sees av deg, og ikke er offentlige finner du under Direct Messages. Det er et tall vedsidenav som viser hvor mange meldinger du har. Du kan sende direktemeldinger ved å skrive D før twitternavnet til den du skal sende melding til. F.eks. "D dittnick Hei hvordan går det?" Da er det en privat melding til dittnick. Det kan være en fordel å laste ned en twitterapplikasjon, f.eks. TweetDeck. Da kan du lage egne kolonner for Mentions og Direct Messages, som gjør det litt lettere å følge med på hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå