ingefær Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Meldte meg inn på sukker for litt siden, og har skrevet til 4 stk samtidig.. Nå vil alle plutselig treffe meg. Er dette ok? Skal jeg fortelle dem at jeg treffer andre samtidig? Vet ikke helt hva reglene er på dette jeg..
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Meldte meg inn på sukker for litt siden, og har skrevet til 4 stk samtidig.. Nå vil alle plutselig treffe meg. Er dette ok? Skal jeg fortelle dem at jeg treffer andre samtidig? Vet ikke helt hva reglene er på dette jeg.. Du må gjerne treffe alle, men det er ingen vits å fortelle dem om hverandre. Det er jo ikke sikkert du får kjemi med noen av dem, så de første møtene ved nettdating kan ikke ses på som noe forpliktende.
Tempus Fugit Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Meldte meg inn på sukker for litt siden, og har skrevet til 4 stk samtidig.. Nå vil alle plutselig treffe meg. Er dette ok? Skal jeg fortelle dem at jeg treffer andre samtidig? Vet ikke helt hva reglene er på dette jeg.. Du kan godt treffe alle sammen, men med en gang du er sikker på hva du vil med den ene av de, bør du si ifra til alle de andre! Selv prøver jeg å treffe bare en om gangen, dette for å gi all min energi/oppmerksomhet til den ene jenten.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Du kan godt treffe alle sammen, men med en gang du er sikker på hva du vil med den ene av de, bør du si ifra til alle de andre! Selv prøver jeg å treffe bare en om gangen, dette for å gi all min energi/oppmerksomhet til den ene jenten. Ville aldri falt meg inn å treffe fler enn en av gangen. Også for min egen del. Liker å ta ting litt rolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå