Gjest Gjest_c_* Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Håper det er noen flinke jenter der ute som kan komme med noen råd til meg. Har lyst til å kjøpe meg noen skikkelige produkter som funker for min hud, problemet er bare det at jeg ikke aner hva jeg skal bruke! Når jeg går inn i et parfymeri eller liknende er det så mye av alt, at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Jeg har kombinasjonshud, tror jeg i hvertfall. Blir ganske lett blank i t-sonen, men synes ofte jeg kan flasse litt på nesen, akkurat ved nesevingene. Er det da riktig at jeg har kombinasjonshud? Får ikke så ofte kviser lenger, men det dukker opp en i ny og ne. Hadde en del kviser før, så har vel en del småarr som jeg vil dekke over.. Om noen har tips til noe mineralsminke som dekker bra er jo det kjempefint. Akkurat nå bruker jeg art deco sitt, og det funker helt ok, men er ikke frelst. I.d. sitt funket ikke særlig på meg, synes det bare ås litt..rart ut.. Ellers vil jeg gjerne ha tips om gode renseprodukter og kremer. Så om noen har noen tips å komme med hadde jeg satt veldig stor pris på dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå