Engel Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Trenger en naturhvit kåpe eller noe lignende som jeg kan ha utenpå kjolen på vei til og fra. Kan jo være kaldt i februar.... Jeg vil IKKE ha sånn vid, stor cape-sak som de selger i kjolesalongene, men en enkel, vanlig lang kåpe, gjerne med fuskepels på kragen... Noen som har sett noe sånt nå i høst? Høst og vinterjakkene har jo kommet mange steder nå. En venninne kjøpte en sånn i fjor, men der har de dem ikke i år...
Arwen Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Tror både Bik Bok, H&M, og Cubus har hvite kåper. Om de passer til brudekjole er en annen sak.. :-? tror jeg ville kjøpt noe i en salong jeg.
Engel Skrevet 10. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2003 Takk, får se hva jeg finner! Jeg skal ikke ha vanlig brudekjole, men en mørkeblå aftenkjole. Og tenkte å kjøpe noe jeg kan bruke senere også.
Arwen Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 OK, da er det kanskje greiere med en "vanlig" kåpe. Lykke til :D
smile Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Kan du ikke låne den av venninna di da?
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 11. september 2003 #6 Skrevet 11. september 2003 Joda, får sikkert låne den om jeg vil. Men den ble ganske flittig brukt forrige vinter, så den er nok litt slitt og må i tilfelle renses og sånt (det var en ganske billig sak, ikke fantastisk kvalitet...). Men hvis jeg ikke finner noe annet kommer jeg til å låne den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå