Gå til innhold

hår på armene

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har litt hår på armene og skal ha kjole med stropper, hvordan få det vekk til brylluppet? noen erfaringer med hårfjerningskrem? er det slik at hvis en begynner med det må en fortsette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voks dem. Min kjære gjorde det regelmessig da hun studerte i utlandet. Og hårene ble bare tynnere og tynnere, og etterhvert tok det lengre tid mellom hver gang hun måtte vokse dem igjen.

Nå når hun bor i Norge igjen, har hun sluttet med å vokse armene. dette pga prisen her i Norge. Hun har naturlig nok fått igjen hår på armene, men ikke mere enn det hun hadde før hun startet voksingen. Til sommeren skal hun visst koste på seg litt voksing av armene igjen.

Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem - fungerer som bare det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt hår er vel greit eller?

Helt naturlig spør du meg!!!

Det er jo sjelden de er forferdelig lange og svarte, har ikke sett mange som virkelig trenger å fjerne hår på armene iallefall.

Tar du litt sol, blir de blekere på farge og synes nesten ikke.

Jeg fjerner hår på resten av kroppen (legger, lår, armhule, bikinikant ++), men armene lar jeg bare være.

Har aldri fått kommentar på at jeg bør fjerne håret på armene ihvertfall og jeg har ganske mørkebrunt hår!

Hva synest din tilkommende da?

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Jeg synes det er helt greit å bruke høvel på armene jeg..icon_smile.gif bruker selvfølgelig barberskum..

Skrevet

Hei

På kosmetikk-forretninger selger de blekningsmiddel for ansiktshår.

Har prøvd det selv, og hårene blir betraktelig mye lysere. Og når de vokser ut har de akkurat samme farge og stivhet som før.

Tror det koster rundt en hundrelapp.

Kan helt sikkert brukes på armene også! icon_smile.gif

Det kan være et godt alternativ, ettersom du kanskje synes det er litt skummelt å barbere/vokse etc med tanke på at det kanskje blir mørkere/stivere etterpå.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Pass på at dere tester voksen i god tid før bryllupet. Noen kan få nupper , røde prikker og utslett, og det er jo ikke pent på den store dagen!

Prøv en gang og se, blir resultatet bra, så kjør på!

Skrevet

Kanskje du kan bruke lange hansker? Det skal jeg, ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...