rachel who Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Den er helt avskyelig. Tenker på den der det sitter en mann og sier at han er helt tom. Dama drar han ut på badet, spyler vann i munnnen, drar han så videre med på kjøkkenet for så å brette han sammen. Putter han under kjøkkenbenken der det ligger flere. Så ringer det på og en ny mann står for tur.... Hvordan tror dere denne reklamen hadde blitt motatt om rollene hadde blitt byttet? Jeg reagerer så sterkt på den at jeg ikke skjønner at den får fortsette. Er det bare meg? Jeg synes det stadig dukker opp reklamer med dårlige bedømmelser bak. Endret 10. mars 2010 av rachel who
gohege Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 jeg ser det på en annen side, da det egentlig er ganske humoristisk, og moralen er jo å gjennvinne melkekartonger og andre papp og papir kartonger
ToveM Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Tror dere ikke det hadde blitt ramaskrik om det var dama som var blit puttet under vasken...
rachel who Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Tror dere ikke det hadde blitt ramaskrik om det var dama som var blit puttet under vasken... Det hadde helt klart blitt ramaskrit. Kanskje dette hadde vært noe for likestillingsombudet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå