Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Frokostblanding bestående av rugfras, kruskakli og linfrø med biola og plommer og eple. Er dette en grei frokost? Eller burde jeg heller spise havregrøt (den blå med kruskrakli) og eple/plomme?
Chanel.No5 Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Frokostblanding bestående av rugfras, kruskakli og linfrø med biola og plommer og eple. Er dette en grei frokost? Eller burde jeg heller spise havregrøt (den blå med kruskrakli) og eple/plomme? Begge disse alternativene er sunne og næringsrike frokoster, spis det du liker best, du kan jo variere litt! Endret 10. mars 2010 av Lotte28
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Høres ok ut, men både plommer og eple i samme måltid kan bli litt vel mye fruktose.
Chanel.No5 Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Høres ok ut, men både plommer og eple i samme måltid kan bli litt vel mye fruktose. Mye på 2 små frukter? Der må jeg nå si meg uenig, men det er en annen side av saken :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå