Gjest gjestina Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Vi skal i badeland, og datteren min ELSKER å dra i snorer og stropper, så jeg ønsker et alternativ til den vanlige bikinioverdelen. Jeg kunne gjerne tenke meg en badetopp, det vil si en singlet i badetøy-stoff. Men hvor finner jeg dette? Eller godtar bassengene at en bruker en vanlig topp/treningstopp over bikinien? Vi skal forøvrig til Pirbadet i Trondheim, om reglene varierer fra sted til sted.
Nimorna Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hvis du ikke finner noe annet kunne du jo bruke en bikinitopp med halterneck? Den er ikke så lett å gjøre ugang med
TanteBrun Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Det er jo noe som heter tankini da, det er vel bikinioverdel/-trøye. Selges ofte sammen med bikinibukse har jeg sett og har vel da materiale deretter.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Hvis du ikke finner noe annet kunne du jo bruke en bikinitopp med halterneck? Den er ikke så lett å gjøre ugang med Tja, jeg har litt uregjerlige bryster, så når jeg skal løfte rundt på en unge er jeg redd ting kan sprette ut likevel. Jeg vurderer å kjøpe en treningssinglett i glatt stoff, av typen LOGG Sport fra H&M. Er jo ikke så stor forskjell på en slik og en badetopp (annet enn at jeg må ha bikinitopp under denne singletten da.) Det står ingen ting annet enn "badetøy" på Pirbadets nettsider, og dette kan jo tolkes i mange retninger. Så jeg tror jeg satser på en liten treningssinglett og en fotballshorts, så slipper jeg å bekymre meg for wardrobe malfunctions!
Gjest Smaragd Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Adidas har bikinier med sportsbh-lignende overdel til http://www.sportmann.no/psnweb/product.asp...0&deptid=33
cyanid Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 jeg så noe sånt på spar kjøp faktisk, "singletbikini" og underfel i funky blått mønster og sorte kanter der er det jo ikke huttemegtuoverpriset heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå