Essi89 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Da har jeg virkelig gjort det store. Har type Skai/PVC sofa, sort, og nå har jeg klart å revet av et stort "flak" av den sorte skai-fargen. Er SKIKKELIG synlig, og jeg er stygt redd mannen kommer til å bli svært sint:( Har så dårlig samvittighet!!!!! Hva kan jeg gjøre med dette, foruten å unnskylde meg masse? Finnes vel type "fyll-farger", men vet ikke hvor bra dette ser ut? Antar det ville sett bedre ut om jeg så tok en sprit-tusj og farget stoffet under, men det er vel lite aktuelt. ^^ Ønsker iallfall å rette på dette så bra som mulig, så tips tas imot med stor takk... :/
kaprifolen Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Da har jeg virkelig gjort det store. Har type Skai/PVC sofa, sort, og nå har jeg klart å revet av et stort "flak" av den sorte skai-fargen. Er SKIKKELIG synlig, og jeg er stygt redd mannen kommer til å bli svært sint:( Har så dårlig samvittighet!!!!! Hva kan jeg gjøre med dette, foruten å unnskylde meg masse? Finnes vel type "fyll-farger", men vet ikke hvor bra dette ser ut? Antar det ville sett bedre ut om jeg så tok en sprit-tusj og farget stoffet under, men det er vel lite aktuelt. ^^ Ønsker iallfall å rette på dette så bra som mulig, så tips tas imot med stor takk... :/ Har dessverre ikke noe godt råd, men er fryktelig nysgjerrig på hvordan du fikk til dette!?
livesen Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Tror det finnes noe skai fix, spør på en fargehandel . Men bortsett fra det , så satt du vel ikke å dro av en bit med vilje . Det høres litt rart ut at mannen din skulle bli "sint" på deg . Det kunne man bli på en 6 åring som lagde hull med vilje , men ikke på noen som f.eks hang seg opp i sofaen med noe .
Gjest ppasta Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Da har jeg virkelig gjort det store. Har type Skai/PVC sofa, sort, og nå har jeg klart å revet av et stort "flak" av den sorte skai-fargen. Er SKIKKELIG synlig, og jeg er stygt redd mannen kommer til å bli svært sint:( Har så dårlig samvittighet!!!!! Hva kan jeg gjøre med dette, foruten å unnskylde meg masse? Finnes vel type "fyll-farger", men vet ikke hvor bra dette ser ut? Antar det ville sett bedre ut om jeg så tok en sprit-tusj og farget stoffet under, men det er vel lite aktuelt. ^^ Ønsker iallfall å rette på dette så bra som mulig, så tips tas imot med stor takk... :/ Sjekk med en møbelbutikk, eller aller helst en som trekker om / reparerer møbler for folk.
Essi89 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Har dessverre ikke noe godt råd, men er fryktelig nysgjerrig på hvordan du fikk til dette!? Hehe, ja det kan du lure på! Neida;) Tror det finnes noe skai fix, spør på en fargehandel . Men bortsett fra det , så satt du vel ikke å dro av en bit med vilje . Det høres litt rart ut at mannen din skulle bli "sint" på deg . Det kunne man bli på en 6 åring som lagde hull med vilje , men ikke på noen som f.eks hang seg opp i sofaen med noe . Det har seg slik at katten vår har drevet å klort en del på ett spesielt sted på sofaen vår. Kjøpte sånn derre "strips" som skulle festes på det aktuelle stedet slik at han sluttet å klore. Så langt alt bra... Så skulle jeg ta det av i går. Gikk glipp av den delen som sa at man måtte gjøre det saaakte, så jeg rev for fort og en del av skaien forsvant rett og slett på tapen! Så jo, det var jo min feil. Var jeg som satte på klisteret, og jeg som ødela sofaen Men han ble ikke sint, da... Bare "veldig veldig skuffet" - som de sier på reklamen? Hehe, neida, men det var jo ikke en ønskesituasjon akkurat. Får prøve å skaffe skai-fiks.
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Bare kjøp ny sofa! JEg ville kjøpt en bedre en denne gangen da
Gjest Supermimz Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Jeg synest det er ganske teit å bli sinna rundt noe så materiellt og enkelt som en ødelagt sofa. Vi kan alle gjøre feil nå og da, inkludert din mann..Katten hadde vel uansett ødelagt den litt. Blåsi det og kjøp ny etterhvert.
Antoinette Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Sint for noe så ekkelt og blodharry som en skai-sofa?? Kjøp ny sofa, og ikke skai denne gangen.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Sint for noe så ekkelt og blodharry som en skai-sofa?? Kjøp ny sofa, og ikke skai denne gangen. For en utrolig idiotisk kommentar å komme med.
Essi89 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2010 For en utrolig idiotisk kommentar å komme med. Haha, ja, men man blir jo ikke overrasket lengre over de tåpelige kommentarene man får på kvinneguiden. Denne tråden handlet egentlig om hvordan jeg evt. kunne fikse sofaen, mens de fleste svarene sier "dritteit at mannen din blir sint for dette assaaaa". Like før noen foreslår at jeg må finne meg ny mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå