Azalea Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei. Jeg og samboer har veldig lyst til å dra til syden i mars/april men er veldig usikker på hvor vi vil dra. Jeg skal ha eksamen i slutten av april/mai så skal kun være en ferie der vi kan slappe av og lese litt til eksamen. Skal ikke på noen utflukter el. noe slikt. Hvor er det varmt i disse mnd.? Vil helst få litt farge(jeg er nå blå..) når jeg først er ute å reise
Gjest azorpro Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hei. Jeg og samboer har veldig lyst til å dra til syden i mars/april men er veldig usikker på hvor vi vil dra. Jeg skal ha eksamen i slutten av april/mai så skal kun være en ferie der vi kan slappe av og lese litt til eksamen. Skal ikke på noen utflukter el. noe slikt. Hvor er det varmt i disse mnd.? Vil helst få litt farge(jeg er nå blå..) når jeg først er ute å reise Kan anbefale Puerto Rico, det er i Gran Canaria! Kjempe fin plass, og herlig temperatur
Mir Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Tunisia eller Egypt ja! Har vært i disse landene i aprilmåned tidligere, og det anbefaler jeg. Veldig god varme på denne tiden. Egypt kan være litt varmere enn Tunisia. Været er ganske stabilt begge steder, og strendene er fin sand. Været er dog mer stabilt i Egypt og en dame vi kom i prat med der nede hadde hatt hull i taket sitt i 5 år, men det gjorde ingenting, fordi det hadde ikke regnet der på 7 år Endret 11. mars 2010 av Mir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå