Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Leste at Afghanistan er et av verdens verste land å være kvinner i. Men hvilket land er det verst å være mann?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Det skulle stå verdens og ikke verstens i overskriften
Gjest Gjest_Elin_* Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Hmmm, ikke godt å si. Er jo slik at jeg hadde ikke følt meg helt trygg bl.annet i midt-østen alene som kvinne, mens dere menn tror jeg kan bevege dere fritt omkring på denne jord. Kanskje i fremtiden vil Norge ikke være så attraktivt for menn, dere taper jo stadig på flere arenaer i forhold til kvinner.
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Hmmm, ikke godt å si. Er jo slik at jeg hadde ikke følt meg helt trygg bl.annet i midt-østen alene som kvinne, mens dere menn tror jeg kan bevege dere fritt omkring på denne jord. Kanskje i fremtiden vil Norge ikke være så attraktivt for menn, dere taper jo stadig på flere arenaer i forhold til kvinner. Hvis du mener at menn blir tapere fordi at kvinner får samme rettigheter som dem på flere arenaer?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Utvilsom Norge og land som ligner oss med tanke på hva menn er opptatt av...nemlig en som flyr i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet.
Mann 42 Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Kina? LOL Kina er nok en kip plass å være mann. Der er det stort underskudd på kvinner, pga kinesernes tradisjonelle preferanse for guttebarn, i kombinasjon med 1-barns politikken. Menn som ikke har en god jobb, eller er rike, kan i praksis bare glemme å stifte familie.
Gjest Marlo Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Hvorfor lurer du TS? Planlegger du å sende din mann noe sted?
tineline Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 Egalia. Der fins det bare kvinnesker. (Kongebok: Egalias døtre av Gerd Brantenberg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå