Gå til innhold

Verstens verste land for menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Leste at Afghanistan er et av verdens verste land å være kvinner i.

Men hvilket land er det verst å være mann?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det skulle stå verdens og ikke verstens i overskriften :fnise:

Gjest Gjest_Elin_*
Skrevet

Hmmm, ikke godt å si. Er jo slik at jeg hadde ikke følt meg helt trygg bl.annet i midt-østen alene som kvinne, mens dere menn tror jeg kan bevege dere fritt omkring på denne jord.

Kanskje i fremtiden vil Norge ikke være så attraktivt for menn, dere taper jo stadig på flere arenaer i forhold til kvinner.

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet
Hmmm, ikke godt å si. Er jo slik at jeg hadde ikke følt meg helt trygg bl.annet i midt-østen alene som kvinne, mens dere menn tror jeg kan bevege dere fritt omkring på denne jord.

Kanskje i fremtiden vil Norge ikke være så attraktivt for menn, dere taper jo stadig på flere arenaer i forhold til kvinner.

Hvis du mener at menn blir tapere fordi at kvinner får samme rettigheter som dem på flere arenaer?

Gjest Gjest
Skrevet

Utvilsom Norge og land som ligner oss med tanke på hva menn er opptatt av...nemlig en som flyr i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet.

Skrevet
Kina? LOL

Kina er nok en kip plass å være mann. Der er det stort underskudd på kvinner, pga kinesernes tradisjonelle preferanse for guttebarn, i kombinasjon med 1-barns politikken. Menn som ikke har en god jobb, eller er rike, kan i praksis bare glemme å stifte familie.

Gjest Marlo
Skrevet

Hvorfor lurer du TS? Planlegger du å sende din mann noe sted? :fnise:

Skrevet

Egalia. Der fins det bare kvinnesker.

(Kongebok: Egalias døtre av Gerd Brantenberg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...