Gå til innhold

Brevvenner

Anbefalte innlegg

Gjest Skrivelysten
Skrevet

Da jeg var yngre, hadde jeg mange brevvenner som jeg skrev god gammeldags sneglepost med. Det var alltid så koselig når det dumpet et brev i postkassen, og like hyggelig å sette seg ned og skrive svaret. Jeg kunne gjerne tenke meg å finne meg et par brevvenner nå også (jeg er snart 20 nå), for jeg synes fortsatt det er koselig med brev i postkassen, og det å bli kjent med noen gjennom brev.

Er det noen som vet om hvor man kan finne seg brevvenner? :) Har dere fortsatt brevvenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne tenket meg en brevvenn! Jeg hadde en brevvenn for et par år siden, men vi slutta visst bare å sende brev.

Det er utrolig koslig å få brev! :) Jeg er forresten 17 år ;)

Skrevet

Har hatt noen, men det var før det... :(

Vi er visst i et sørgelig og gammeldags mindretall, vi som liker vanlige, hyggelige brev. Kan faktisk ikke minnes sist jeg fikk slikt noe. Tror kanskje at du må annonsere etter det selv - på nett, hehe...

Blir sittende å tenke tilbake på alt som brev kan inneholde i tillegg til det skrevne ord... Slikt blir ikke det samme med e-post. Eller sms. Eller, eller, eller...

Lykke til. :)

Gjest MissBella
Skrevet

Det er hyggelig med brevvenner. Jeg har fortsatt 2-3 brevvenner. Bare si fra om noen vil ha flere.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde også brevenn når jeg var sånn 12, var så utrolig koselig husker jeg. Min mor har to stykker fra utlandet, og det er så koselig.. Kunne tenkt med det selv jeg. (Jeg er 20 år)

Gjest Skrivelysten
Skrevet

Takk for svar. Penpalsnow var jo veldig bra, der fant jeg masse ;)

Skrevet

Jeg hadde en brevvenn i Estland for mange år siden, nå med Facebook er det ikke like sjarmerende..

Skrevet

Brevvenner er jo kjempehyggelig. Har en venninne jeg enda skriver til innimellom, men for øyeblikket er jeg student, og har ikke engang råd til frimerker, så blir vel mer mail..

Skrevet

Jag har fortfarande brevvänner! Men det är "vanliga" vänner som jag träffar. Jag skulle gärna ha fler faktiskt.. Vi brukar smycka ut breven ordentligt med glitter och klistermärken, som när man var barn. Ibland med egna dikter och teckningar. Väldigt berikande och frigörande faktiskt. :)

Jag ska kika på länkarna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...