Fortunatus Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Skuffet...! Barne-tv-programleder?? Synes ikke de der representerer Norge.
Siiw Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Er det virkelig ingen ''kjente'' som vil være programledere??? dette er joo helt forferdelig! skulle heller hatt petter solberg og engelsken hannes:D
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 FLAUT! Kunne de virkelig ikke funnet noen andre? Ærlig talt. Nå er jeg skuffet.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Syns ikke det er veldig ille at disse skal være programledere, men skulle gjerne sett Stian Barsnes Simonsen som det jeg, da.. Han og Nadia har jo ledet program før sammen, så det hadde vært en bedre match.
Guriane Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Trodde det skulle være de samme som har vært i den norske finalen, jeg. Haddy N'jie har jeg litt sansen for i grunn. Så for henne. Nadia er jo dreven i å være progremleder, men til Eurovision? Nje. Hvem er han gutten egentlig? :klø:
MissStiles Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Skuffet! Trodde kanskje de kom til å velge kjendiser, på en måte.. Ikke at akkurat Morten Harket burde være programleder men..
Harlekin Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Ikke at akkurat Morten Harket burde være programleder men.. Det hadde vært faktisk vært kult Hvorfor skal ikke Per Sundnes være programleder? Uff, jeg savner gode, gamle GP-Jostein, jeg
Lizzee Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2010 Haddy N'jie synes jeg er flott, men jeg er overrasket over valget. Har kun hørt henne synge.... Erik Solbakken har jeg ingen mening om . Han er sånn barnetv-fyr og barna mine er langt over barnetv-alder. Nadia Hasnaoui er rutinert og en veldig dyktig programleder. I tillegg så snakker hun flytende fransk og det må man visst når man skal være "stemme-telle-ansvarlig"! Jeg tror det er lurt å velge folk som har programleder-erfaring. Ikke bare velge en artist som kanskje ikke er rutinert på det å lede et stort direktesendt show. Fordi om du er pen å se på og synger bra eller er en dyktig skuespiller, så er det ikke sikkert at du har rutinene inne til å gjøre programleder-jobben!
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 Haddy er et godt valg. Hun er en karismatisk person som leder show på en avbalansert måte. Spennende! Nadia har jo en fordel med fransken såklart. Hun kommer sikkert til å gjøre en god jobb. Men jeg er ørlitegranne lei av henne etter å ha sett for mye kvitt eller dobbelt (familien er fans). Han derre hva-sa-du-han-het aner jeg ingenting om.
Gjest Zienna Skrevet 11. mars 2010 #11 Skrevet 11. mars 2010 Haddy er et godt valg. Hun er en karismatisk person som leder show på en avbalansert måte. Spennende! Nadia har jo en fordel med fransken såklart. Hun kommer sikkert til å gjøre en god jobb. Men jeg er ørlitegranne lei av henne etter å ha sett for mye kvitt eller dobbelt (familien er fans). Han derre hva-sa-du-han-het aner jeg ingenting om. Jeg ante ikke hvem han fyren var! De to andre synes jeg er gode valg.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har sansen for Erik, og er sikker på at han helt fint klarer denne oppgaven med glans!
Vera Vinge Skrevet 11. mars 2010 #13 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Haddy N'jie synes jeg er flott, men jeg er overrasket over valget. Har kun hørt henne synge.... Erik Solbakken har jeg ingen mening om . Han er sånn barnetv-fyr og barna mine er langt over barnetv-alder. Nadia Hasnaoui er rutinert og en veldig dyktig programleder. I tillegg så snakker hun flytende fransk og det må man visst når man skal være "stemme-telle-ansvarlig"! Jeg tror det er lurt å velge folk som har programleder-erfaring. Ikke bare velge en artist som kanskje ikke er rutinert på det å lede et stort direktesendt show. Fordi om du er pen å se på og synger bra eller er en dyktig skuespiller, så er det ikke sikkert at du har rutinene inne til å gjøre programleder-jobben! Men Haddy N`Jai var da en av programlederne i tv-aksjonen, så hun har jo noe programledererfaring. Av det lille jeg så av sendingen, fikk jeg inntrykk av at hun gjorde en god jobb også. Syns det er fint med noen nye fjes, jeg. Endret 11. mars 2010 av Vera Vinge
waco Skrevet 11. mars 2010 #14 Skrevet 11. mars 2010 Erik Solbakken, denne geniale nykommeren, kjent fra hanna fra tana og nrksuper er vel en av norges aller beste allsidige skuespiller og artist. Tommel opp!
desert_rose Skrevet 11. mars 2010 #15 Skrevet 11. mars 2010 Nadia er ikke akuratt noe glandsbilde å se på, men hun har mye erfaring da. Har inntrykk av at vertslandene som regel velger svært pene konfansierer, men så har de gjerne mer å velge mellom?
Vera Vinge Skrevet 11. mars 2010 #16 Skrevet 11. mars 2010 Nadia er ikke akuratt noe glandsbilde å se på, men hun har mye erfaring da. Har inntrykk av at vertslandene som regel velger svært pene konfansierer, men så har de gjerne mer å velge mellom? Hæ? Holder ikke hun seg utrolig godt til å nærme seg 50?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #17 Skrevet 11. mars 2010 Nadia er ikke akuratt noe glandsbilde å se på, men hun har mye erfaring da. Har inntrykk av at vertslandene som regel velger svært pene konfansierer, men så har de gjerne mer å velge mellom? Enig. Jeg synes de burde ha valgt noen andre enn Nadia.
hjertesukka Skrevet 11. mars 2010 #18 Skrevet 11. mars 2010 De er vel pene nok alle tre, men spørsmålet er hvor språkmektige de er? Vet de feks hva "Dobre Veche" betyr? Den omtrent mest brukte frasen ved poengutdelingen.......
Gjest Emera Skrevet 14. mars 2010 #19 Skrevet 14. mars 2010 Hæ? Holder ikke hun seg utrolig godt til å nærme seg 50? Ja, det sier jeg også! Hun er jo kjempeflott!
Gjest Trajan Skrevet 15. mars 2010 #20 Skrevet 15. mars 2010 Jeg ville personlig valgt noen andre Nadia Hasnaoui er greit og ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå