Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 11. mars 2010 #21 Skrevet 11. mars 2010 Tja... normalt sett, så er det meste ikke like spennende lenger når man er 35 vs 20. Min samboer er 40, og sier at han ikke klarer å prioritere sex på samme nivå som for tjue år siden. At det heller ikke er av interesse. Jeg vet at han var veldig seksuell. Jeg er fremdeles en attraktiv kvinne - så når vi først har sex så HAR vi sex. Det er ikke dét... Kanskje det har med testosteron-nivå å gjøre? Leste nettopp "Testosteronnivået hos menn varierer mellom 200 og 1200 ng/dl". Jeg vil tro at det er stor forskjell i behovet på han som har minst og mest testosteron.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #22 Skrevet 11. mars 2010 Kan også være at han synes det er fantastisk å føle sterkt for deg uten alskens hjelpemidler, stillinger, variasjoner, mm. Det som er nytt og spennende for deg, er kanskje gammelt nytt for ham? Jeg er selv midt i 30-årene og har hatt nok partnere til å generalisere litt. Yngre menn er generelt mer sexsugne og villige, men det finnes selvfølgelig unntak. Eksen min er 42, og verdens kåteste mann!
Gjest gjest Skrevet 2. april 2010 #23 Skrevet 2. april 2010 Han bør skjekke testosteron nivået sitt. menn mister mye testestoron i den alderen. er det lavt er det plaster og sprøyte
jogular Skrevet 2. april 2010 #24 Skrevet 2. april 2010 Hei TS. Dette høres ikke ut som noe som er relatert til alder men rett og slett at typen din er litt sjenert i forhold til sex. Synes du skal stikke på noen butikker og kjøpe inn leker som du synes er spennende. Pass på å ta dem frem en dag stemningen er god. Forklar ham hva du vil skal skje. Vær tydelig og kommuniser skikkelig. Du skal se at han tiner opp rimelig fort. Bare være nøye med gi ham mer seksuell selvtillit slik dere utvikler dere sammen
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #25 Skrevet 2. april 2010 Jeg er 24 og er sammen med en på 34. Dersom jeg sammenligner sexen er den MYE bedre med en som er eldre fremfor en jevngammel. Tror dette har lite med alder å gjøre, men mer med personen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå