Gjest ts Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Må bytte ut min ubrukelige mob.tlf med en ny SNAREST, og da vurderer jeg sterkt en Samsung S8000 Jet. Noen som har erfaringer med denne, positive/negative, og som vil dele disse med meg?:-)
Siiw Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Har ikke vært borti den- men jeg sverger til sony ericsson!!:-)
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Må bytte ut min ubrukelige mob.tlf med en ny SNAREST, og da vurderer jeg sterkt en Samsung S8000 Jet. Noen som har erfaringer med denne, positive/negative, og som vil dele disse med meg?:-) Først; ikke lytt til råd fra mennesker som SVERGER til det ene eller andre merke - uansett hvilket merke det er. De er bare sneversynte. Det sier seg selv at alle mobilmerker har fordeler og bakdeler. Var det noen som BARE hadde fordeler, ville de fort blitt alene som produsent... Så til tlf du lurer på. Den får jo terning 5 hos amobil.no, og der skriver de følgende om plusser/minuser... + Gjør avanserte løsninger enkle å bruke + Overlegen på filmvisning + "Alt" av teknologi + Gode og mange menyer - Svak e-postleser - Vanskelig ordbok Vil du vite mer, leser du hele testen HER
aluminium Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Kjenner ikke den modellen nei, men synes personlig at Samsung er litt knotete og "dårlige", men det er meg. Jeg har selv en Blackberry og er veldig fornøyd med den. Jeg synes menyene er oversiktlige og fine, samt at de har utrolig mye nyttig funksjonalitet. Sverger på ingen måte til noe spesielt merke, jeg har faktisk ikke hatt to telefoner fra samme merke enda...
Gjest Ts Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Tusen takk for svar alle sammen, og spesielt takk til deg Gjest_pasta_ for ekstra utfyllende svar, inkl link til test!:-) Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg jeg...:-( Finnes det noen her inne som HAR eller har HATT denne tlf, og som kan si hva du personlig synes? Blir det egentlig som å ha en iphone?? For jeg har nemlig en ipod touch, og da blir det kanskje litt "smør på flesk" å investere i en "nesten iphone"..?:-/
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 http://old.prisguide.no/product.php?view=e...8&cat_id=19 Se under "Brukernes karakter"
Gjest Ts Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Ah, TUSEN hjertelig, Gjest<3 :-) En PERFEKT side for meg nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå