Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Nødsett for bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fant for en tid tilbake disse festlige nødsettene(passer til å ha i veska)f.eks til bruden på nettet.Men nå husker jeg ikke hvor!!Disse inneholdt ting som bruden kan få bruk for på bryllupsdagen/natten.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse?

Skrevet

Handysize har et wedding survival kit.

Du finner det her.

Skrevet
Handysize har et wedding survival kit.

Du finner det her.

Tusen takk!! Var akkorat det jeg skulle ha:)

Skrevet

Jeg har kjøpt settet og det er jo morsomt det:) Men kanskje bare sånn passe nyttig? Hvor langt kommer man liksom med ett lomtørkle og en våtserviett? :fnise: To myntdrops holder kanskje - en til ham, en til henne? :ler:

Men sysettet er jo kjekt (men skal legge i mer enn en sikkerthesnål). Tenker også at fjekkfjærningservietten er kjekk å ha (håper en funker) og det kuleste var kanskje nød-mansjettknappene... :enig:

Tror hodepinetabeletter også skal finne veien til nødkitten min.. Ikke det at jeg forventer hudeverk av en fantastisk dag, men man vet aldri;) I et bryllup jeg var måtte forloveren ut og kjøpe paracet - til seg sev :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var forlover til min beste vennine og hadde ordnet mitt eget nødsett til bruden som besto av;

*gnagsårplaster

*ekstra sett stay-ups

*parasett

*kleenex

*synål og tråd

*sikkerhetsnåler

*hårnåler og miniflaske med hårspray

*plaster

*neglefil

*Q-tips (i tilfelle rennende sminke)

*oppbevarte hennes mascara, kajal, pudder og lebestift

*tampong (i tilfelle)

*miniflaske med parfymen hennes

Denne nødkitten ble en stor suksess! Moren hennes fikk paracet, broren trengte et plaster, og jeg måtte ordne litt på håret til bruden med hårnålene, pluss at hu fikk justert sminken utpå kvelden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...