Gjest AH Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Dette innlegget har jeg postet før! Forstår ikke hvorfor det ble lukket. Det eneste jeg vil vite er hva andre mennesker mener om det. Jeg er fult klar over at vanlige mennesker ikke har kompetanse nok til å svare konkret riktig. Men jeg prøver igjen! Hei! Jeg trener i gjennomsnitt 6 ganger i uken.Da sykler jeg 2,5 - 3,5 mil eller går power walk i ca en time. Jeg spiser knekkebrød med ridderost og hamburgerrygg tre ganger om dagen. Jeg er fult klar over at dette er alt for lite mat, så dette trenger dere ikke å påpeke. Men det er noe jeg lurer på. Om jeg har en dag i uken hvor jeg spiser det jeg vil (dette gjelder da ikke kaker, godteri, brus o.s.v. for det spiser jeg aldri). Da gjelder det stort sett bare sunne ting. Men det blir jo fort mange kalorier for det! Går mye i nøtter, frukt, kakaopulver o.s.v. Så kommer spøsrmålet mitt. Denne dagen. Er dette bra eller dårlig? Med tanke på vektnedgang. Hjelper eller skader det vektnedgang? Håper noen skjønner hva jeg mener! Bare å spørre om noe, om det er noe jeg har glemt!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Dette innlegget har jeg postet før! Forstår ikke hvorfor det ble lukket. Det eneste jeg vil vite er hva andre mennesker mener om det. Jeg er fult klar over at vanlige mennesker ikke har kompetanse nok til å svare konkret riktig. Men jeg prøver igjen! Hei! Jeg trener i gjennomsnitt 6 ganger i uken.Da sykler jeg 2,5 - 3,5 mil eller går power walk i ca en time. Jeg spiser knekkebrød med ridderost og hamburgerrygg tre ganger om dagen. Jeg er fult klar over at dette er alt for lite mat, så dette trenger dere ikke å påpeke. Men det er noe jeg lurer på. Om jeg har en dag i uken hvor jeg spiser det jeg vil (dette gjelder da ikke kaker, godteri, brus o.s.v. for det spiser jeg aldri). Da gjelder det stort sett bare sunne ting. Men det blir jo fort mange kalorier for det! Går mye i nøtter, frukt, kakaopulver o.s.v. Så kommer spøsrmålet mitt. Denne dagen. Er dette bra eller dårlig? Med tanke på vektnedgang. Hjelper eller skader det vektnedgang? Håper noen skjønner hva jeg mener! Bare å spørre om noe, om det er noe jeg har glemt! Dette er sykt. Du har utvilsomt en alvorlig spiseforstyrrelse. Fortsetter du som dette kommer du til å dø av underernæring eller mangelsykdommer lenge før du rekker å bli en gammel dame... Kom deg til legen jente!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Den ble lukket fordi admin, lik oss andre, leste med en gang at du har problemer som profesjonelle må hjelpe deg med.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Er du tjukk? For hvis du er tjukk så er ikke det så rart. Kroppen din får for lite næring og tar opp alt den får med en gang og beholder alt. Hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd å spise mer, det er mer gunstig for vektnedgang, dersom du ikke har lyst til å se ut som en pro-ana jente.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Er du tjukk? For hvis du er tjukk så er ikke det så rart. Kroppen din får for lite næring og tar opp alt den får med en gang og beholder alt. Hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd å spise mer, det er mer gunstig for vektnedgang, dersom du ikke har lyst til å se ut som en pro-ana jente. Er du dum?? Det er jo åpenbart at TS har spiseforstyrrelser og at hun VIL se ut som en pro-ana-jente!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Er du dum?? Det er jo åpenbart at TS har spiseforstyrrelser og at hun VIL se ut som en pro-ana-jente! Såklart er jeg ikke dum! Det kalles IRONI!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Dette innlegget har jeg postet før! Forstår ikke hvorfor det ble lukket. Det eneste jeg vil vite er hva andre mennesker mener om det. Jeg er fult klar over at vanlige mennesker ikke har kompetanse nok til å svare konkret riktig. Men jeg prøver igjen! Hei! Jeg trener i gjennomsnitt 6 ganger i uken.Da sykler jeg 2,5 - 3,5 mil eller går power walk i ca en time. Jeg spiser knekkebrød med ridderost og hamburgerrygg tre ganger om dagen. Jeg er fult klar over at dette er alt for lite mat, så dette trenger dere ikke å påpeke. Men det er noe jeg lurer på. Om jeg har en dag i uken hvor jeg spiser det jeg vil (dette gjelder da ikke kaker, godteri, brus o.s.v. for det spiser jeg aldri). Da gjelder det stort sett bare sunne ting. Men det blir jo fort mange kalorier for det! Går mye i nøtter, frukt, kakaopulver o.s.v. Så kommer spøsrmålet mitt. Denne dagen. Er dette bra eller dårlig? Med tanke på vektnedgang. Hjelper eller skader det vektnedgang? Håper noen skjønner hva jeg mener! Bare å spørre om noe, om det er noe jeg har glemt! Alle vanlige, sunne mennesker har faktisk kompetanse til å svare på dette. Det er nemlig så innlysende at det kun finnes ett eneste riktig svar på hele din problemstilling: DU HAR SPISEFORSTYRRELSER, og du er i ferd med å ødelegge kroppen din. Det du driver med er IKKE sunt, du spiser ALTFOR lite, og du trener ALTFOR mye i forhold til hvor lite næring du får i deg. Dersom du ikke oppsøker hjelp og kommer deg ut av denne syke livsstilen, er det stor fare for at du DØR. Såklart er jeg ikke dum! Det kalles IRONI! Syke mennesker (som trådstarter) er ikke i stand til å se ironi når de desperat ønsker at det skal være seriøst.
Gjest FrøkenSnop Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Hva med å fordele det alt det du vil spise den dagen, på resten av uken sånn at det blir mer jevnlig spiserytme :gjeiper: Ja vet du ikke vil ha disse svarene, og jeg ser du er fult klar over din tilstand og situasjon. SKjønner du ikke vil vi skal påpeke det ekstra for deg.. Hadde det vært meg hadde jeg spist alt jeg ville den ene dagen ja og det vil hjelpe på kroppen din siden den kan forbrenne mer om du skjønner :gjeiper: og det mener jeg med første delen av innlegget mitt også Det er mye sunnere og bedre for kroppen med jevlig matinntak for det øker forbrenningen på en mye sunnere måte Det eneste du kommer til å slite med den dagen , eller den neste, er en grusom skyldfølelse for å tillate deg maten. Og kommer sikkert til å ende opp med dobbelt så mye trenig du allerede gjør. Det vil jeg ikke anbefalle! Kom deg til en lege eller søk profosjonel hjelp. Lover deg! Det er mye bedre å nyte god mat hver dag
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Jeg spiser mellom 1800-2500 kcal de fleste dagene, men har nok en tre dager i uka jeg spiser mye mer. Er altfor glad i søtsaker, men jeg går ikke opp i vekt så lenge jeg går turer og trener innimellom. Så så lenge du forbrenner mer kalorier enn du spiser, så vil du ikke gå opp i vekt. Å med den treninga di, kan du lett ha en dag der du spiser det du vil.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Såklart er jeg ikke dum! Det kalles IRONI! Da burde du skjønt at enkelte ganger så passer det ikke med ironi.
Nimorna Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Kakaopulver? Hvordan spiser man kakaopulver, og hvorfor? Jeg har på følelsen at det er noe jeg ikke har fått med meg her :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #13 Skrevet 10. mars 2010 klart du kan spise "hva du vil" den ene dagen. men for kroppen din sin skyld så hadde jeg fordelt det du koser deg med den ene dagen utover på de andre dagene.
Chanel.No5 Skrevet 10. mars 2010 #14 Skrevet 10. mars 2010 Dette innlegget har jeg postet før! Forstår ikke hvorfor det ble lukket. Beklager å spørre, men forstår du ikke hvorfor? Les litt her om kosthold: http://www.helsedirektoratet.no/vp/multime...-1259_6467a.pdf
Gjest Bond Skrevet 10. mars 2010 #15 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Kjære gjest AH Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp. Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10. Denne tråden blir stengt. Vennlig hilsen Bond, mod Endret 10. mars 2010 av Bond
Anbefalte innlegg