Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Lurer på hvorfor jeg. Jeg bruker ikke foundation eller pudder, bare litt solpudder. Er flink til å rense huden morgen og kveld, med bra renseprodukter. Alikevel har jeg store poerer i huden ved siden av nesa, det er ett område på ca 4cm på hver side. Det er så irriterende! Kan det være fordi jeg røyker?
sunrose4 Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 - Har du noen gang prøvd ansikts peeling/skrubb 1 til 2 ganger i uka? - Ansikts maske? - Eller vært hos hudpleien for en god ansiktsbehandling og hudanalyse? - kanskje du bruker feil produkter som gjør at porene tetter seg enda mer? http://mademoiselledianne.com/sonya-care-collection - Det kan også være lurt å drikke godt med vann. Prøv en 1/2 liter før du legger deg og når du står opp. Om du syns det er vanskelig å huske på 8 glass til dagen. - Frisk luft: 15-30 minutters spaserstur langs sjøkant eller andre steder med frisk (og ikke trafikkert) luft. Daglig. Gjør godt for huden. Men jeg anbefaler deg å søke hjelp i en hudpleiesalong nær deg. Lykke til
Gjest Spinell Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Røyking kan bidra til at porene blir større. Men vær også klar over at genetikk er med å bestemme hudkvaliteten, så spørsmålet om hvorfor noen har store porer mens andre ikke har, blir nesten som å spørre om hvorfor noen blir 1,80m høye mens andre stopper på 1,60.
Lykkelitenen Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Porene har mye med hudtype å gjøre, fetere hud har stort sett også større porer. Noen produkter hevder å redusere porestørrelsen, men for mange er det knyttet til hudtypen og kan ikke endres. Selv har jeg store porer ved neses, samme har de fleste andre i min familie, så antar det er genetisk, siden vi alle har en normal til fet hud i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå