Gjest Ts Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Idag fikk jeg lønn, og jeg har bestemt meg for å ta ekstra godt vare på huden min fra nå, så nå starter "Prosjekt innkjøp av gode hudpleieprodukter til en overkommelig pris". Legger bare til med èn gang at jeg er 33 år, så stikkordet mitt er FUKT, FUKT, FUKT!! Har hørt at antirynkeprodukter er for tidlig å starte på for meg. Jeg har brukt både Dermalogica, Matis, Decleor og Kanebo tidligere, og har forsåvidt vært fornøyd med disse. Bortsett fra rensen i Kanebo, som jeg ikke synes tar bort sminken godt nok, og Decleorproduktene som blir altfor oljete for min hud. Skulle gjerne fortsatt med Kanebo, men det blir aaaaaltfor dyrt for min lommebok, og på nettet må man jo bestille for under 200,- for å unngå toll. Det er jo FÅ produkter fra såpass dyre merker man får for under 200-lappen!! Min innkjøpslite ser slik ut: -En god ansiktsrens som enkelt fjerner ALL sminke. Har hørt at jojobaolje er en fin ting å bruke til dette, så jeg tenker å kjøpe det i tillegg til en god ansiktsrens. - Et bra ansiktsvann. - Et godt og intensivt serum. - En god øyekrem. - En bra dagrem, med antioksidanter og solfaktor, men uten parabener. Hilket merke har dette? - En god fuktighetsspray som kan brukes over sminke. Hvilket merke har dette? - En bra nattkrem som gir mye fuktighet, med antioksidanter, men uten parabener. Hvilket merke har dette? Kan noen VÆRE SÅ SNILL å anbefale meg gode produkter som tilfredsstiller mine behov så fort som mulig, for jeg vil så gjerne komme igang raskt:-) Men husk: pris er også viktig, for økonomien min er ikke den beste for tiden..:-( Så hvis du anbefaler dyre merker, blir jeg svært glad hvis du henviser til nettforhandlere som selger produktet/produktene for under 200,- kr slik at jeg ikke må betale toll. På forhånd tusen hjertelig takk<3 :-)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Vil bare si at antirynkeprodukter kan du fint bruke når du bikker 30
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Ok, tusen takk:-) Har bare fått høre at det er for tidlig å venne huden til slike produkter.. At man på en måte venner huden til disse produktene for tidlig. Har ganske markerte smilerynker på siden av øynene, og "myserynker" mellom øyenbrynene.. Ellers ikke andre plasser, heldigvis:-) Blir faktisk fortsatt OFTE spurt om legitimasjon både for å kjøpe vin på polet og for å komme inn på 18-årsplasser, så jeg er SVÆRT takknemlig for mine gener<3 :-) Men vil jo ta EKSTRA godt vare på huden min nå da.. Kanskje det er en hudpleier her inne som kan svare på om det er tilfelle at man ikke bør venne seg til antirynkeprodukter enda?:-)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 http://www.hildechristina.com/dagens-sp%C3...tiage-produkter Kanskje du blir klokere her
FruFrustrert Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 I januar startet jeg med Exuviance og huden min er som ny! Var plaget med kviser, tørr hud osv før, men etter fire uker med Exuviance, var jeg kvitt det! Kjøpte dagkrem, nattkrem, rens, toner og ansiktsmaske. Dette betalte jeg 1100 kroner for hos hudpleier. Hadde også lyst til å kjøpe serumet, men det kostet nesten 500 kroner så det tok jeg meg ikke råd til. Er kjempefornøyd å kan anbefale produktene!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Babor Hy-Öl& phytoactive et absolutt DET BESTE produkt i markedet! Fjerner sminke veldig godt! Hy- öl kan også brukes til å fjerne øyesminke. Du må vite hva hudtype du har, fordi phytoactive selges for sensitive, kombinert, tørr og voksen hud. Kan kjøpe i en hudpleiesalong som selger Babor. ABsolutttt fantastisk renseprodukt! Førker ikke huden ut! Det er bare helt utrolig bra! Hvis du trenger mye fukt, da er det Babor sin fuktighetskonsentrat Vita balance concentrat, ellller om du vil ha noe mer anti-aging, da er det selection concentrat, veldig fin for en kombinert hud, kan brukes alene om sommeren under solkrem Jeg elsker Babor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå