Gjest AH Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei! Jeg trener i gjennomsnitt 6 ganger i uken.Da sykler jeg 2,5 - 3,5 mil eller går power walk i ca en time. Jeg spiser knekkebrød med ridderost og hamburgerrygg tre ganger om dagen. Jeg er fult klar over at dette er alt for lite mat, så dette trenger dere ikke å påpeke. Men det er noe jeg lurer på. Om jeg har en dag i uken hvor jeg spiser det jeg vil (dette gjelder da ikke kaker, godteri, brus o.s.v. for det spiser jeg aldri). Da gjelder det stort sett bare sunne ting. Men det blir jo fort mange kalorier for det! Går mye i nøtter, frukt, kakaopulver o.s.v. Så kommer spøsrmålet mitt. Denne dagen. Er dette bra eller dårlig? Med tanke på vektnedgang. Hjelper eller skader det vektnedgang? Håper noen skjønner hva jeg mener! Bare å spørre om noe, om det er noe jeg har glemt!
Pasha Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Kjære ts Jeg stenger denne tråden nå da vi ikke har kompetanse til å vite om svarene du får er forsvarlige. jeg vil råde deg til å ta kontakt med iks 22 42 22 22 Mvh pasha mod
Anbefalte innlegg