Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Han har skjelt meg ut og støttet alle som kjempet imot meg ved barnefordelingen. Det gjorde han etter å ha kjent med noen få dager. Hovedgrunnen er at jeg bor i en drabantby med mange innvandrere. Min nye kjæreste har alltid bodd i byen. Min eks bor på landet. Han fikte da også til meg da han skjelte meg ut. Jeg setter alltid mine barn først. Og jeg liker ikke at han har fiket til meg. Kommer aldri til å tillate at han gjør det overfor barna heller. Min eks har ikke gitt opp kampen og snart blir det en ny runde..sikkert med de begge to. De er nokså like. Skulle tro eksen hadde bestilt han..
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Han har skjelt meg ut og støttet alle som kjempet imot meg ved barnefordelingen. Det gjorde han etter å ha kjent med noen få dager. Hovedgrunnen er at jeg bor i en drabantby med mange innvandrere. Min nye kjæreste har alltid bodd i byen. Min eks bor på landet. Han fikte da også til meg da han skjelte meg ut. Jeg setter alltid mine barn først. Og jeg liker ikke at han har fiket til meg. Kommer aldri til å tillate at han gjør det overfor barna heller. Min eks har ikke gitt opp kampen og snart blir det en ny runde..sikkert med de begge to. De er nokså like. Skulle tro eksen hadde bestilt han.. Kan også nevne at jeg eier egen bolig, mens han bare leier kommunalt. Jeg er den værste mor, og i det hele tatt også den mest utro han noen gang har møtt. (Selv om jeg aldri har vært det) Det hjelper ikke noe hva jeg sier, han tror uansett ikke på meg.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Og du er fortsatt sammen med denne idioten, fordi......?
*Numi* Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Jeg spør meg også det samme som to ovenfor; hvorfor er han fortsatt din kjæreste når han holder på sånn? Hvis du mener at din nye kjæreste og eksen er ganske like, så kan det jo hende du har en tendens til å falle for feil type menn. Slik som du beskriver skal et kjæresteforhold ihvertfall ikke være.
felgen Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Var jeg deg ville jeg fokusert på barna mine. Vil du at de skal vokse opp sammen med en mann som syns at du ikke klarer å ta vare på dem? Vil du være sammen med en mann som slår?
Kosejenta Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Ja, du er en dårlig mor hvis du fortsetter å være med ham og utsetter barna dine for ham.......
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Hvis han er din kjæreste og kaller deg før dårlig mor er han ingen bra man før deg! Kutt han ut hvis du vil beholde barna dine.Høres før meg ut som om han nyter av å plage deg i en utsatt og sårbar situasjon. Dessuten fikat til deg...Hallo! Få opp øyerne dine snille du, jeg trur du har treffet enda en idiot som nyter av å plage kvinner!Det finnes navn på dem... Er du redd han? Usikker på vad han kan finne på før å ødelegge enda mer før deg? Hvis det er tillfelle kontakte fagpersoner som kan støtte deg. Synes synd på deg før jeg har hvert igjenom noe lignende selv, og fikk veldig god støtte av min kvinnlige advokat. Blir derfør sååå førbanned på dine vegner! Kutt han ut,det er det beste! Klem, fra en som vet...Og lykke till!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå