Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Siden mine egne negler, trass i behandling med forsterkende lakker, er svake, fliser seg og det ikke lar seg gjøre å få dem lange, liker jeg å ha støpte negler. Men det er så dyrt å få støpt negler i salong, og jeg har ikke råd til det lenger. Har sett at de selger pakker med utstyr for å støpe negler selv på nettet, som denne startpakken: http://nail4you.no/negle/neglesystemer/sta...4610002/?Page=1 Er det veldig vanskelig å gjøre dette selv? Har ingen som kan hjelpe meg, så må gjøre det på egenhånd.
Lilandry Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har gjort det med et annet sett, jeg kommer dessverre ikke på navnet. Det er enkelt!:-) Du må bare ha masse tålmodighet, så blir resultatet faktisk ganske bra. Kanskje første gangen blir litt klumpete, men så lærer du av hva du gjorde feil osv.! Tror jeg betalte sånn nesten 200,- for settet, og det er jo nok til flere ganger og da blir det MYE billigere.
fink Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Ja, dette har jeg prøvd. Brukte ganske mye tid og penger på dette en gang i tida. Har prøvd å legge både akrylnegler og gelenegler hjemme. Resultatet ble ganske bra estetisk sett. Mitt største problem var at holdbarheten ikke ble som ønsket, og at jeg rett og slett ikke giddet å vedlikeholde dem så ofte. Hva dette skyldes vet jeg ikke. Det kan ha vært at jeg ikke var nøye nok i forberedelsen av mine naturlige negler, slik at de ikke festet seg godt nok, eller at produktene (fra den type butikk du nevner) ikke fører gode nok produkter. Har selv fått lagt negler i salong, og fulgte alltid nøye med på hva de gjorde. Synes selv jeg var veldig nøye og flink på preparasjonsfasene etter hvert, men likevel var det ikke bra nok. Har gitt opp, og får heller få negler lagt i salong dersom jeg skulle bli rik senere i livet;) Du kan jo kanskje melde deg på et helgekurs eller noe, så har du en slags garanti for at du gjør alt rett, og med riktige produkter:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå